مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر هادی نوروزی زنده بود در حال حاضر با پرسپولیس در صدر جدول قرار داشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر فولاد در هفته بیست لیگ برتر با بیان مطلب فوق افزود: بازی خوبی را انجام دادیم و مهم سه امتیاز این مسابقه بود که به آن رسیدیم.

وی ضمن اشاره به استقبال ۶۰ هزار نفری هواداران پرسپولیس تصریح کرد: «دم باشگاه گرم» که بازی را رایگان می کند و هواداران به ورزشگاه می آیند. البته سایر تیم ها هم بازی هایشان را رایگان می کنند و تنها دو، سه هزار هوادار برای آنها به ورزشگاه می رود. این را هم باید بگویم که چون تیم ما خوب بازی می کند هواداران برای تماشای بازی به ورزشگاه می آیند.

مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با روند خوب این تیم در بازی های اخیرش اضافه کرد: هنگامی هم که ما تیم هفدهم جدول بودیم تیممان خوب بازی می کرد و الان هم که در رده سوم قرار داریم تیم روند خوبی دارد.

وی در رابطه با رمز موفقیت پرسپولیس ادامه داد: تیم خیلی خوب تمرین می کند و همه بازیکنان هم شرایط خوبی دارد. من که پیرمرد پرسپولیس هستم.سایر بازیکنان میانگین سنی پایینی دارند و حرف گوش کن هستند. در رأس هرم هم آقای برانکو قرار دارد.

بنگر خاطرنشان کرد: ما چند دقیقه دیگر قرار است که به سمت شمال حرکت کنیم تا صبح فردا در مراسم هادی نوروزی شرکت کنیم. اگر هادی الان بود صدرنشین بودیم. هنوز هم او هم اتاقی من است و یاد و خاطره اش برای ما زنده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.