هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: عادت کرده بودیم همیشه سپاهان را بالای جدول ببینیم اما واقعاً حیف است که این تیم پایین جدول حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ابراهیم صادقی پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: ما می‌دانستیم برابر سپاهان در اصفهان بازی سختی داریم ولی در شروع بازی خیلی خوب عمل کردیم و توانستیم سپاهان را کنترل کنیم. در ادامه اما سپاهان بر بازی مسلط شد و چند موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در نیمه اول خیلی خوب سپاهان ار تحت فشار گذاشتیم و بازیکنان خوبش را از کار انداختیم. در نیمه دوم بعد از پنالتی که دروازه‌بان ما گرفت به بازی برگشتیم و توانستیم بازی را ببریم. در مجموع بازیکنان امروز خیلی دویدند و فشار زیادی را تحمل کردیم.

هافبک سایپا با بیان اینکه امیدوارم سپاهان در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیرد خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است و حیف این تیم است که پایین جدول باشد. همیشه عادت داریم سپاهان را بالای جدول ببینیم.

صادقی تصریح کرد: کارشناسان و مربیان باید در مورد افت سپاهان نظر بدهند اما باید بگویم ما برای بازی با سپاهان خیلی تمرین کرده بودیم و بازیکنان اصلی‌شان را شناسایی و آنالیز کرده بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.