کاپیتان تیم فوتبال فولاد گفت: من در صحنه‌ای فقط به‌صورت فرشاد احمدزاده نگاه می‌کردم تا او از رو برود، اما این اتفاق رخ نداد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید خالدی پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، هرچند در نیمه اول پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد، اما ما در نیمه دوم خود را جمع‌وجور کردیم تا بتوانیم به گل دست یابیم، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به پرسپولیسی‌ها اجازه ندادیم از جناحین نفوذ کنند و متأسفانه ما هم نتوانستیم به گل برسیم. هواداران پرسپولیس در این دیدار کمک زیادی به این تیم کردند تا در پایان سرخ‌پوشان توانستند پیروز شوند.

وی در مورد درگیری‌اش با فرشاد احمدزاده خاطرنشان کرد: داور در ابتدا خطایی به سود پرسپولیس گرفت، بعد احمدزاده به‌پای من زد و من به او گفتم آرام بازی کند؛ چراکه ارزش ندارد برای چنین اتفاقی مصدوم شوم. پس‌ازاین احمدزاده چندین کلمه به من گفت و چون او کوچک‌تر از من هم بود به او چیزی نگفتم، فقط به صورتش نگاه می‌کردم، شاید از رو برود، اما این اتفاق نیفتاد. در پایان بنگر آمد و او را متقاعد کرد تا از من عذرخواهی کند که چنین اتفاقی افتاد.

کاپیتان فولاد در مورد قضاوت داور گفت: داور قضاوت خوبی داشت، هرچند در یک صحنه می‌توانست پنالتی بگیرد، در آن صحنه وضعیت ۵۰-۵۰ بود که البته داور خطای پنالتی نگرفت.

خالدی در مورد وضعیت فولاد هم گفت: ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و بازی به بازی بهتر هم خواهیم شد. امیدوارم در دیدارهای آینده به برتری برسیم و خود را از انتهای جدول جدا کنیم.

وی در مورد استعفای کی‌روش گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی‌توانم صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.