کاپیتان تیم فولاد می گوید احمدزاده او را از پشت زد اما به جای اینکه این بازیکن از او عذرخواهی کند محسن بنگر به عنوان بزرگتر تیم از او عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، کاپیتان فولاد درباره درگیری با فرشاد احمدزاده گفت: درگیری با او نداشتم. او در یک صحنه من را از پشت زد و حتی در چشم‌های من زل زده بود و عذرخواهی هم نمی کرد. پس از این صحنه محسن بنگر به عنوان بزرگتر این تیم از من عذرخواهی کرد.

خالدی درباره صحنه مشکوک به پنالتی فولاد گفت: داوری خوب بود ولی در یک صحنه به نظر رسید بازیکن پرسپولیس مرتکب پنالتی شده است. به طور کلی می‌توانم عملکرد داور را خوب ارزیابی کنم.

او درباره بازی نیز گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در نیمه نخست شاید پرسپولیس بهتر از ما بود اما در نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم اما شانس با ما یار نبود. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی به موفقیت برسیم.

* خانزاده: پرسپولیس می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند

محمدرضا خانزاده پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد اظهار کرد: پرسپولیس بسیار آماده بود. آن‌ها باید با ۱۰ امتیاز اختلاف در صدر جدول باشند. در این بازی ۴-۵ موقعیت ۷۰-۸۰ درصدی داشتند که با درخشش دروازه‌بان مان نتوانستند گل به ثمر برسانند. آن‌ها بهتر از ما بودند و ما سرحال نبودیم.

او درباره داوری نیز گفت:‌ در این باره نظری ندارم اما پرسپولیس بسیار آماده بود.

مدافع فولاد درباره جایگاه این تیم در جدول رده بندی با هدایت اسکوچیچ گفت: اسکوچیچ مربی بزرگی است این را هرکس با او کار کند می‌فهمد. در ادامه لیگ و با تعامل باشگاه و کادر فنی بازی های خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و مطمئن باشید در پایان جایگاه خوبی خواهیم داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )