مدافع پرسپولیس می گوید حضور این تعداد هوادار در ورزشگاه موجب دلگرمی آن‌ها می‌شود.

به گزارش ایسنا، محسن بنگر درباره حضور ۸۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی گفت: دم باشگاه گرم که بازی‌هایمان را رایگان می‌کند و هواداران هم در این سرما به ورزشگاه می‌آید. تمام تلاش ما کسب پیروزی و شاد کردن دل آن‌هاست.

او درمورد بازی نیز گفت: بازی خیلی خوبی بود. موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم و خدا را شکر که سه امتیاز این دیدار را به دست آوردیم. در دو بازی گذشته بدشانس بودیم و نتوانستیم امتیازات کامل را کسب کنیم. با این بازی‌های خوب آهسته آهسته به صدر جدول می‌آییم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. بازیکنان ما همه جوان هستند و پرتلاش ظاهر می شوند.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه تنها پیرمرد این تیم خودش است افزود: بقیه بازیکنان ما ۲۳ یا ۲۴ ساله هستند و از طرفی به حرف مربیان و بزرگان تیم هم گوش می‌دهند. در تمرینات با تمام انرژی ظاهر می‌شوند و برانکو هم با تمرینات ویژه خود تیم را آماده نگه داشته است. حتی زمانی هم که در انتهای جدول بوده‌ایم برانکو می گفت تمرینات را ادامه دهید مطمئنا موفق خواهیم شد.

بنگر درباره آماده شدن مقبره مرحوم هادی نوروزی اظهار کرد: فردا به همراه ۱۰ تا ۱۲ نفر از بازیکنان به شمال می‌رویم تا در این مراسم شرکت کنیم. مطمئنم اگر هادی نوروزی در تیم ما بود الان صدرجدول بودیم. هادی بهترین بازیکن ما بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.