سرپرست باشگاه پرسپولیس از پیگیری موضوع تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ در جلسات هیات مدیره این باشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری پس از پیروزی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در رابطه با این بازی گفت: شادی هواداران نشان می دهد که ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. در نیمه اول بازیکنان حتی می توانستند گل های بیشتری را به فولاد بزنند اما نیمه دوم کمی بچه ها عقب کشیدند. در مجموع از اینکه این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم خوشحالیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پاداشی هم برای سرخپوشان در نظر گرفته شده است، افزود: طبیعتا برای هر پیروزی پاداش های در نظر گرفته می شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقادهایی که از رایگان شدن دیدارهای پرسپولیس می شود اظهار کرد: در حال حاضر برگزار کننده مسابقات سازمان لیگ است و باشگاه پرسپولیس نیست. ما به این مسئله معتقد هستیم که خودمان باید عهده دار برگزاری بازی ها باشیم. ما می خواهیم که هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

طاهری ادامه داد: ما برای فصل آتی ابتدا می خواهیم که هم بلیت فروشی در اختیار خودمان قرار بگیرد و هم کارگروهی ایجاد شود تا هم اصول حرفه ای گری رعایت شود و هم هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند.

وی در رابطه با انتقاداتی که از کانون ایران نوین می شود و این شرکت به تعهداتش عمل نکرده، اظهار کرد: کانون ایران نوین کار تبلیغات را بعهده دارد اما باشگاه بر اساس ادبیات خودش پیش می رود و بر اساس توانمندی ها باید درآمدزایی انجام شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص تمدید قرارداد برانکو گفت: چند وقتی است که این مسئله مطرح است و این موضوع در جلسات هیئت مدیره پیگیری می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.