مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به روندی که در پیش گرفته‌ایم ادامه بدهیم و نباید در این مسیر مغرور شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از برد پرسپولیس یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان گفت: سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. من دست همه هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمدند را می‌فشارم. واقعا خجالت می‌کشیم که در حضور این تماشاگران مساوی کرده یا حتی شکست بخوریم.

وی افزود: باید به روندی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم. نباید مغرور شویم و باید سرمان را پایین بیندازیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید سرمان پایین باشد تا با کسب یک رتبه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع پرسپولیس عنوان کرد: در نیمه اول یک شانس خیلی خوب گلزنی داشتم که شانس با من یار نبود. با این حال مهم پیروزی تیم و کسب ۳ امتیاز بود. ما موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم و این باعث می‌شود که ترس و دلهره در دل آنها ایجاد کنیم.

رضاییان تصریح کرد: الان هم که موقعیت خیلی خوبی داریم باز هم حرف از قهرمانی نمی‌زنم. همین که ۹۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند اتفاق خوبی است و ما باید دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره رایگان اعلام شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: این کار اتفاق خیلی خوبی است. ما حتی این پیشنهاد را دادیم که از قراردادمان کم کنند تا هواداران به استادیوم بیایند. از مسئولان تشکرمی‌کنم که حضور آنها را در ورزشگاه رایگان اعلام می‌کنند.

مدافع پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شد نام او به عنوان یکی از بازیکنان دوپینگی مطرح شده است، عنوان کرد: چنین چیزی صحت ندارد، دوپینگ ما همین هواداران هستند که از ما حمایت می‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.