سپاهان در اصفهان زورش به سایپا نرسید و باخت. استقلال خوزستان هم مقابل تراکتورسازی به تساوی رضایت داد. تیم علی دایی هم یک امتیاز در مشهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال خوزستان میزبان تراكتورسازی بود. استقلالی های خوزستان كه پدیده این فصل هستند و یكی از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می روند، در این مسابقه در دقیقه ۱۴ از روی نقطه پنالتی و توسط علی اصغر عاشوری دروازه حریف را باز كردند. این مسابقه با همین یك گل در نیمه اول به پایان رسید. اما تراكتورسازی در نیمه دوم توانست گل خورده را جبران كند.

دقیقه ۸۲ بود كه محمد ایران پوریان از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال خوزستان را باز كرد تا مسابقه مساوی شود. این آخرین گل مسابقه بود و بازی با همین تساوی یك بر یك به پایان رسید.

در بازی همزمان سپاهان میزبان سایپا بود.در این مسابقه استیماچ مربی سپاهانی ها تصمیم گرفت هادی عقیلی را داخل تركیب نگذارد كه این موضوع تبدیل به حاشیه ای برای تیمش در جریان مسابقه شد. سپاهانی ها در دقیقه ۵۴ صاحب یك پنالتی شدند كه محمدرضا خلعتبری این پنالتی را از دست داد.

اما برخلاف سپاهانی ها، بازیكنان سایپا فرصت طلب بودند. آن ها در دقیقه ۵۹ توسط میلاد میداودی به گل اول مسابقه رسیدند. در دقیقه ۷۷ هم علی زینالی گل دوم سایپا را زد. سپاهان البته در دقیقه ۹۲ یكی از گل های خورده را توسط پریرا جبران كرد اما در نهایت بازی با نتیجه دو بر یك به سود سایپا تمام شد و تیم مجید جلالی سه امتیاز مسابقه را گرفت.

در دیگر مسابقه همزمان، پدیده و صبای قم به مصاف هم رفتند كه دیدار این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.