به نظر کاپیتان پیشین تیم فوتبال بارسلونا، هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن و مهاجم آرژانتینی یوونتوس بیش از هافبک فرانسوی بانوی‌پیر به درد آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا می‌خورند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس معتقد است که پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس بازیکن خوبی است، اما شیوه بازی‌اش با فلسفه بازی بارسا همخوانی ندارد.

در حالی که بارسلونا در یک سال گذشته تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن پل پوگبا از یوونتوس انجام داده است و این هافبک ایتالیایی جزو بازیکنان مورد نظر کاتالان‌ها برای پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستان سال آینده محسوب می‌شود، ژاوی هرناندس می‌گوید به نفع تیم پیشین اوست که به جای پوگبا به سراغ بازیکنانی مانند پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس یا مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن برود.

ژاوی در گفت‌و‌گو با نشریه موندودپورتیووی اسپانیا اظهار داشت: دو بازیکن هستند که من واقعاً دوست‌شان دارم و فکر می‌کنم که DNA‌ بارسلونایی دارند. به نظر من یکی از بازیکنان وراتی است و دیگری دیبالا. آنها باورنکردنی‌اند. این دو نفر بازیکنانی هستند که به آسانی می‌توانند با شیوه بازی بارسلونا خو بگیرند و دلیلش هم کیفیت و شیوه بازی‌شان است. به نظر من آینده بارسلونا با جذب این دو تأمین می‌شود.

پوگبا در یکی دو فصل گذشته جزو بهترین بازیکنان سری A‌ بوده است و برخی رسانه‌ها ارزش او را تا ۸۰ یا ۹۰ میلیون یورو دانسته‌اند. ژاوی اما مطمئن نیست که هافبک بانوی پیر در نیوکمپ بتواند کار خاصی انجام دهد.

وی افزود: پوگبا بازیکن بزرگی است. من بازی برابر او را با عنوان یک حریف تجربه کرده‌ام و فکر می‌کنم که او در تیم ملی فرانسه همانقدر تأثیرگذار ظاهر شود که در یوونتوس بوده است. با این حال شیوه بازی‌اش با فلسفه بازی بارسلونا فرق دارد. من نمی‌گویم که پوگبا بازیکن بدی است بلکه بالعکس معتقدم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است که اگر من یک مربی بودم قطعاً دوست داشتم یکی مانند او را در تیمم می‌داشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.