مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی از برگزاری دادگاه افراد بازداشت شده در روز شنبه در انزلی خبر داد.

مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دستگیری لیدرهای بازداشت شده ملوان گفت: ۴ لیدر دستگیر شده‌اند که اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌اند و فردا هم آنها باید در دادگاه حاضر شوند و توضیحات خود را ارایه کنند.

وی در مورد اینکه باشگاه ملوان از این لیدرها شکایت کرده یا فرد دیگری گفت: شاید در آینده باشگاه ملوان هم از آنها شکایت کند اما این افراد با شکایت شاکی خصوصی که حمید استیلی است دستگیر شده‌اند.

رضائیان در مورد اینکه این لیدرها از لیدرهایی بوده‌اند که باشگاه به آنها حقوق می‌داده یا نه گفت: در این فصل شرایط باشگاه به گونه‌ای است که به هیچ لیدری حقوق نداده است اما یکی از این سه نفر از لیدرهای سابق باشگاه ملوان است و از دوستداران ملوان محسوب می ‌شود. امیدوارم دیگر در زمین تمرین و ورزشگاه‌ها شاهد چنین رفتارهایی نباشیم و تیم هم بهتر نتیجه بگیرد تا هواداران ملوان را راضی کند.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه این تیم ۸ بازی است که برنده نشده اولتیماتومی به سرمربی داده شده یا نه گفت: مطمئن هستیم که در دیدار با گسترش فولاد تبریز موفق خواهیم بود و دست خالی به انزلی باز نمی‌گردیم. با این حال اولتیماتومی هم به استیلی نداده‌ایم. هرچند امیدوارم که بردهای ملوان از تبریز و بازی فردا آغاز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.