سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اشاره به حساسیت دیدار تیمش برابر سیاه جامگان، گفت: یک امتیاز به درد ما نمی خورد و برای سه امتیاز به زمین مسابقه می رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سیاه جامگان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی برای هر دو تیم از حساسیت های خاصی برخورداراست چرا که هر دو تیم در مرحله سقوط قرار دارند. البته هم ما و هم سیاه جامگان نیم فصل دوم را خوب آغاز کرده ایم و با توجه به نتایج اخیر با روحیه بهتری به مصاف هم می رویم.

وی افزود: ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم. سیاه جامگان، کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد اما با این شرایط ما فقط برای سه امتیاز به میدان می رویم و یک امتیاز به دردمان نمی خورد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تاکید کرد: ما می خواهیم که شرایطمان را در جدول بهتر کنیم و به همین خاطر باید در بازی فردا به پیروزی برسیم. من به تک تک بازیکنانم اعتقاد دارم و امیدوارم که با ارائه یک بازی خوب به سه امتیاز این مسابقه دست پیدا کیم.

تارتار اضافه کرد: ما در دو هفته اخیر با توجه به نمایشی که داشتیم به تیممان امیدواریم زیرا اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم جایگاه مناسب تری در جدول پیدا می کنیم. من بازیکنان خوب و با انگیزه ای دارم و به همه آنها نیز ایمان و اعتقاد دارم.

وی درباره شایعه اعتصاب بازیکنان راه آهن و مشکلات مالی در این تیم، گفت: فکر نمی کنم که زمان مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال باشد اما حرفهایی هست که در دلمان سنگینی می کند. با توجه به بازی فردا و اینکه باید تمرکزمان را روی مسائل فنی بگذاریم، نمی خواهم در این مورد صحبت بکنم و نمی توانم صادقانه حرف بزنم. باشگاه تمام تلاشش را می کند و امیدوارم که تا هفته آینده این مشکلات حل شود و لیگ را با تمرکز بیشتری ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن درباره شایعه حضور علی اصغر مدیرروستا در راه آهن به جای وی، تصریح کرد: در فوتبال ما از این حرفها زیاد مطرح می شود زیرا وقتی تیمی نتیجه نگیرد طبیعتا این صحبت ها بوجود می آید. همانطور که در هفته های ابتدایی لیگ برای برانکو و اسکوچیچ هم این صحبت ها مطرح شد اما آنها دارند کارشان را ادامه می دهند. من هم به کارم در راه آهن ادامه می دهم زیرا اگر ما نتیجه نگیریم از این قبیل صحبت ها بوجود می آید و اگر هم نتیجه بگیریم این حرفها دیگر مطرح نمی شود.

تارتار گفت: جا دارد که در رابطه با سیاه جامگان هم به یک نکته اشاره کنم. امیدوارم که بهترین چهره این بازی، داور مسابقه باشد و در روند مسابقه اشتباه تاثیرگذاری نداشته باشد زیرا اشتباهات داوری ممکن است در نتایج تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص اینکه با توجه به جدایی میلاد محمدی آیا فکری برای جایگزینی او کرده اید گفت: در حال حاضر از بازیکنانم راضی هستم. درست است به غیر از محسن فروزان سایر بازیکنانم اسم بزرگی ندارم اما از کیفیت تمام آنها راضی هستم!

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پایان در خصوص شایعه جدایی مهرداد محمدی نیز گفت: فعلا برای جذب مهرداد محمدی هیچ درخواست رسمی نشده است و فعلا تمام تمرکز این بازی روی بازی برای راه آهن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.