مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر که در چند وقت اخیر شایعاتی درخصوص جدایی‌اش از نراتزوری منتشر شده است، احتمال انتقالش به ورزشگاه اولدترافورد را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو ایکاردی تأکید کرد که احتمال انتقالش به منچستریونایتد وجود ندارد و او همچنان می‌‌خواهد به دوران بازیگری‌اش در جوزپه مه‌آتزا ادامه دهد.

ایکاردی ۲۲ ساله با تأکید بر اینکه علاقه‌ای به رفتن به ورزشگاه اولدترافورد ندارد، به نشریه کوریره دلو‌اسپورت گفت: در شهر میلان از همه چیز راضی‌ام و احساس خوبی دارم. می‌خواهم برای مدتی طولانی اینجا بمانم. من زمانی که داشتم درباره تمدید قراردادم با اینتر مذاکره می‌کردم، چند پیشنهاد دریافت کردم، اما من تصمیمم را گرفته بودم.

وی ادامه داد: در آن زمان اگر منچستریونایتد هم به من پیشنهاد می‌داد آن را رد می‌کردم. به نظر من اینتر در حال کار روی پروژه بزرگی کار می‌کند و من هم می‌خواهم در آن نقشی داشته باشم. مردم می‌گویند که ارزش من ۴۰ میلیون یوروست، اما من می‌گویم همه چیز به خودم بستگی دارد که ثابت کنم چقدر می‌ارزم. من به اینتر متعهد هستم و خوشحالم که برای این تیم بازی می‌کنم.

ایکاردی که فصل گذشته بهترین گلزن اینتر بود تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ با این تیم قرارداد دارد. او در این فصل در ۲۱ بازی‌اش برای نراتزوری ۱۰ گل زده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.