مدیرعامل تیم فوتبال سیاه‌جامگان با بیان اینکه پیروزی در سه بازی گذشته انگیزه این تیم را بالا برده گفت: البته بازی‌های دو تیم پایین جدولی سخت‌تر است و می‌توانیم این بازی را شش امتیازی بدانیم.

محمدرضا عباسی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره سه پیروزی متوالی سیاه جامگان در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر، اظهار کرد: قبلا هم گفته بودم که می توانیم به اوج بازگردیم. خدا را شکر در آغاز نیم فصل دوم توانستیم به ثبات برسیم. بعد ازهفته های متمادی که با ناکامی سپری شد، توانستیم سه پیروزی متوالی خوب به دست بیاوریم. انگیزه بازیکنان افزایش یافته و می‌توانیم از این موضوع در بازی‌های بعدی استفاده کنیم.

مدیرعامل سیاه‌ جامگان با بیان اینکه دیدار با تیم‌های پایین جدولی سخت تر است، افزود: همه بازی‌ها در نیم‌فصل سخت است، به خصوص که دو تیم هم در پایین جدول حضور داشته باشند و باید دیدار فردا با راه‌آهن را شش امتیازی بدانیم. بازیکنان تیم شرایط را درک کرده‌اند و برای پیروزی به میدان می‌روند. در راس آن‌ها هم کادرفنی تیم هستند که تمام تلاش‌شان برای موفقیت تیم است.

او درباره رایگان کردن بازی‌ها از سوی تیم های لیگ‌برتری و اینکه آیا موضوع ضربه‌ای به بازاریابی نیست، گفت: درباره شهر خودمان بگویم که اگر کسی بخواهد به ورزشگاه بیاید باید ۵۰ هزارتومان هزینه کند. از طرفی برای رسیدن به ورزشگاه باید بیشتر از یک ساعت در مسیر باشد. ساعت و روز بازی‌ها هم بسیار بد است و کسی نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید.

عباسی ادامه داد: بازی‌های ضعیف ما در نیم فصل نخست هم مزید بر علت شده است. در بازی هفته گذشته و در بهترین شرایط هزار نفر برای تماشای دیدارهای ما به ورزشگاه آمده بود. البته این موضوع که رایگان شدن بازی‌ها به ضرر باشگاه‌ها است را کتمان نمی‌کنم اما در شرایطی که شهرداری و شورای شهری‌ها کاری برای فوتبال و ورزش اقدامی نمی کنند، باید چه کار کنیم؟!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.