مهاجم گلزن یوونتوس می گوید اهمیتی به رقابت برای آقای گلی با ایگواین نمی‌دهد و می‌خواهد تنها به قهرمانی در لیگ ایتالیا برسد.

به گزارش ایسنا، پائولو دیبالا با گلزنی و درخشش در لباس پالرمو خود را نشان داد و توانست به یوونتوس بپیوندد. او در این تیم آنقدر عملکرد خوبی داشت که راهی یوونتوس شد تا در این تیم فوتبال خود را ادامه دهد. او در این فصل نیز روند گلزنی خود را ادامه داده است و توانسته درخشش خوبی در لباس یووه داشته باشد. او و ایگواین در این فصل در زمینه گلزنی رقابت نزدیکی با هم داشتند. این دو بازیکن آرژانتینی در حالی با هم رقابت نزدیکی برای آقای گلی دارند که تیم‌هایشان نیز برای قهرمانی در لیگ رقابت سختی دارند.

دیبالا درباره بازی روز شنبه و همچنین جدال با ایگواین گفت: گونسالو دوست من است و هر دو در تیم ملی آرژانتین حضور داریم. او در عرصه ملی دوست من است و در عرصه باشگاهی رقیب من است و مقابل من قرار می‌گیرد. دوست دارم او را در هر دو زمینه شکست دهم و هم من آقای گل شوم و هم یوونتوس قهرمان لیگ شود ولی اگر قرار باشد حاضرم امضا کنم که آقای گلی برای ایگواین و قهرمانی در لیگ برای ییوونتوس و همین جا پرونده این فصل را ببندیم.

دیبالا در یوونتوس جانشین کارلوس توس شد که راهی بوکاجونیورز شده است. او درباره این موضوع گفت: من از حضور در یووه خوشحالم و وقتی در پالرمو بودم توس با من درباره رفتن به یوونتوس صحیت کرد و خوشحالم که در این تیم بازی می‌کنم. قصد جدایی از این تیم را ندارم. اینجا خوشحالم و تنها ۶ ماه است که در اینجا حضور دارم و به رفتن فکر نمی‌کنم. از همیشه بیشتر از فوتبال لذت می‌برم.

این مهاجم جوان و گلزن که گفته می‌شود هدف اصلی بارسلونا برای نقل و انتقالات تابستانی است در ادامه همچنین درباره رقابتش با گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی ناپولی گفت: من از این رقابت لذت می‌برم، چون گونسالو هم یک مهاجم آرژانتینی است. من زمانی که به تیم ملی رفته بودم او را تحسین کردم و از توانایی‌هایی که دارد آگاه هستم. او واقعاً بازیکن قدرتمندی است و پیش از ورودش به ناپولی هم توانایی‌های خود را در رئال مادرید نشان داد. من خوشحالم که او دارد گل می‌زند، البته امیدوارم به ما گل نزد! من تا حدودی به قدرت پای راست او حسادت می‌کنم، همین‌طور به چرخش‌ها و شوت‌هایش. از گونسالو می‌توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

دیدار حساس یوونتوس و ناپولی فرداشب در تورین برگزار می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.