سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تاکید کرد که دیدار فردا (شنبه) مقابل سیاه‌جامگان برای هر دو تیم حساس است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن و سیاه‌جامگان اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم حساس است، چرا که هم راه‌آهن و هم سیاه‌جامگان در منطقه سقوط قرار دارند. هر دو تیم در نیم‌فصل دوم خوب آغاز کرده‌اند و با روحیه بهتری به مصاف هم خواهند رفت.

وی افزود: سیاه‌جامگان کادر فنی خوب و بازیکنان باکیفیتی دارد و ما در طول هفته روی نقاط ضعف آنها کار کرده‌ایم. مطمئنا برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم و تک‌امتیاز به درد هیچکدام نمی‌خورد. می‌خواهیم صعود در جدول را با شکست سیاه‌جامگان پیش ببریم. به تک‌تک بازیکنانم ایمان دارم و آنها می‌توانند با بازی خوب به ۳ امتیاز برسند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: بازیکنان راه‌آهن در ۲ هفته گذشته نمایشی داشتند که ما را به آینده تیم امیدوار کرده‌است. اگر آنها به همین روند ادامه دهند به جایگاه مناسب‌تری در جدول دست پیدا می‌کنیم. همانطور که گفتم به همه بازیکنان ایمان دارم، چون خوب تمرین می‌کنند و با انگیزه هستند.

تارتار در خصوص مشکلات مالی راه‌آهن عنوان کرد: فکر می‌کنم الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به این سوالات نیست. حرف‌هایی در دل‌مان است که سنگینی می‌کند و برای اینکه تمرکز داشته باشیم، نمی‌توانم صادقانه حرف بزنم. باشگاه تلاش می‌کند و ان‌شاالله مشکلات بازیکنان حل خواهد شد و با تمرکز کامل وارد مسابقات شوند.

وی در واکنش به اینکه با وجود قرارداد ۵ ساله‌اش با راه‌آهن صحبت از حضور علی‌اصغر مدیرروستا در راه‌آهن می‌شود، گفت: در فوتبال ما از این حرف‌ها زیاد است. وقتی تیمی نتیجه نگیرد از این قبیل صحبت‌ها مطرح می‌شود. در ۷،۸ هفته ابتدایی لیگ برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس و اسکوچیچ سرمربی فولاد جانشین انتخاب می‌کردند اما می‌بینید که آنها کار خودشان را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن افزود: اگر ما نتیجه نگیریم، این حرف و حدیث‌ها به‌وجود می‌آید اما اگر خوب نتیجه بگیریم، این حرف‌ها پیش نمی‌آید.

تارتار با اشاره به دیدار فردا (شنبه) مقابل سیاه‌جامگان گفت: امیدوارم بهترین چهره میدان داور مسابقه باشد و اشتباه تاثیرگذاری نداشته باشد. اشتباه داور می‌تواند در تیم‌ها تاثیر داشته باشد.

وی در خصوص اینکه شنیده می‌شود مهرداد محمدی به مانند برادرش پیشنهاد دارد و ممکن است جدا شود، گفت: از بازیکنانی که جذب کردیم راضی هستم. درست است که به غیر از محسن فروزان بقیه اسم بزرگی نداشته باشند، اما کیفیت بالایی دارند. برای جذب مهرداد محمدی درخواست رسمی نداشته‌ایم و همه تمرکز او روی بازی‌های راه‌آهن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.