رئیس سازمان لیگ اعلام کرد که دنبال فرمولی هستند تا بتوانند بلیت‌فروشی ورزشگاه‌ها را به نحوی پیش ببرند که حضور مردم در ورزشگاه‌ها آسان‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج درباره رایگان اعلام شدن تماشای دیدارهای پرسپولیس از طبقه دوم ورزشگاه آزادی اظهار داشت: پرسپولیسی‌ها برای طبقه دوم ۲۰ میلیون پرداخت می‌کنند که طبیعتاً به ضرر آنهاست، اما باید مسئله دیگری را در نظر گرفت و آن هم اینکه تأثیرگذاری این موضوع در استقبال مردم چقدر است.

وی افزود: وقتی در بازی پرسپولیس - سپاهان ۷۵ هزار نفر به ورزشگاه آمدند به این معناست که مردم به لحاظ اقتصادی چقدر مشکل دارند. برخی عنوان می‌کنند پنج هزار تومان برای طبقه دوم پولی نیست، اما یک نفر برای آمدن به ورزشگاه باید پول ایاب و ذهاب بدهد و تأمین این هزینه برای او کمی سخت است. پرسپولیسی‌ها باید ۲۰ درصد هزینه‌ها را خودشان بپردازند که شامل یگان ویژه، مترو و اتوبوس خواهد بود.

تاج با اشاره به راهکار سازمان لیگ برای ارزان‌تر کردن بلیت مسابقات گفت: به دنبال فرمول و مدلی هستیم که بلیت‌فروشی را به نحوی انجام دهیم که حضور مردم در ورزشگاه آسان‌تر شود. البته امسال این اتفاق نخواهد افتاد، اما برای سال بعد دنبال این هستیم که فرمولی پیدا کنیم تا هواداران راحت‌تر در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه آیا استقلالی‌ها پیشنهادی برای رایگان کردن طبقه دوم بازی‌های خود ارائه داده‌اند یا خیر، گفت: اگر استقلالی‌ها پیشنهاد بدهند استقبال می‌کنیم، اما درخواستی داده نشده و اگر برسد بررسی خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه با حذف تیم نفت تهران احتمالاً سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده کم خواهد شد، عنوان کرد: مشکلی در این زمینه وجود ندارد، چون قطری‌ها نیز سهمیه‌شان کم شده است. البته امیدوارم این اتفاق نیفتد و سهمیه ایران حفظ شود. امیدواریم که دو تیم ایرانی بتوانند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند تا سهمیه‌ها حفظ شود.

تاج در خصوص مشکلات مالی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و ناراحتی منصور قنبرزاده، مدیرعامل نفت در خصوص ندادن حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها گفت: از حق پخش تلویزیونی هیچی به ما ندادند و تنها از تبلیغات محیطی پول گرفته‌ایم.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه با استقبال تماشاگران از بازی‌ها سازمان لیگ می‌تواند از تبلیغات دور محیطی درآمد کسب کند، گفت: همان‌طور که گفتم دنبال مدلی هستیم که بتوانیم بلیت‌فروشی را به نحوی پیش ببریم تا ورود مردم به ورزشگاه آسان‌تر شود، به همین دلیل کارگروهی در هیئت رئیس تشکیل خواهد شد تا به این فرمول و مدل دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.