سرپرست تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (جمعه) این تیم حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل نفت تهران از ساعت ۱۱:۳۰ امروز (جمعه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* خسرو حیدری و علیرضا رمضانی غایبان تمرین بودند که حیدری برای فیزیوتراپی در کلینیک حضور داشت.

* فرزاد مجیدی که چند روزی بود در تمرینات حضور نداشت، امروز در تمرین آفتابی شد. زمانی که بازیکنان از او درباره غیبتش سؤال می‌کردند، سرپرست موقت استقلال اعلام کرد که مدتی به دلیل بیماری نمی‌توانست در تمرینات حضور یابد.

* منصور پورحیدری، سرپرست تیم فوتبال استقلال همراه فرزندش در تمرین حضور یافت. هنگامی که بازیکنان پورحیدری را دیدند به سمت او رفتند تا جویای احوالش شوند. پورحیدری برخلاف روزهایی که در تمرینات حضور پیدا می‌کرد، این بار از داخل خوردویش نظاره‌گر تمرین نبود و کنار زمین حضور داشت.

* محور تمرین آبی‌پوشان دویدن دور زمین، گرم کردن، کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی بود.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود پرویز مظلومی به مدت پنج دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال در بخشی از اظهاراتش با اشاره به بازی با نفت گفت: ما امتیاز حساسی را مقابل استقلال اهواز از دست دادیم و دیگر نباید اشتباه کنیم و امتیاز از دست بدهیم. نباید صدرنشینی را از دست بدهیم و از شما می‌خواهم در روزهای باقیمانده تا این دیدار با قدرت تمرین کنید.

* دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال مانند روزهای گذشته تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.