مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که پرسپولیس و استقلال رقیبان اصلی این تیم برای قهرمانی هستند.

مرتضی تبریزی ابتدا در خصوص اینکه آیا تساوی مقابل استقلال و پرسپولیس در اصفهان برای آنها راضی‌کننده بوده است یا خیر، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما مقابل استقلال خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و حق‌مان اصلاً مساوی نبود و باید بازی را می‌بردیم. مقابل پرسپولیس اما شرایط سختی داشتیم و در دقیقه ۳+۹۰ بازی را مساوی کردیم. شاید اگر بیشتر امتیاز می‌گرفتیم خیلی بهتر می‌شد، ولی به هر حال حریفان ما استقلال و پرسپولیس بودند. آنها اصلی‌ترین رقیبان ما برای قهرمانی هستند.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به ششمین گلی که در این فصل به ثمر رساند، عنوان کرد: من معمولاً به عنوان مهاجم چپ یا راست بازی می‌کنم و شانس زیادی برای گل زدن ندارم. با این حال خوشحالم که این گل را به ثمر رساندم و فکر می‌کنم گل نسبتاً سختی را وارد دروازه پرسپولیس کردم.

برخی معتقدند ذوب‌آهن در لیگ برتر تیم خوش‌شانسی محسوب می‌شود، ولی تبریزی در این خصوص گفت: در فوتبال ممکن است یک تیم هم خوش‌شانس باشد و هم بدشانس و این چیزها طبیعت فوتبال است. در مورد ذوب‌آهن باید بگویم که ما تیم خیلی خوبی داریم.

تبریزی درباره دیدار فردا مقابل استقلال اهواز در هفته بیستم تصریح کرد: بازی سختی است، ولی باید سه امتیاز را بگیریم و با دست پر به اصفهان برگردیم. البته استقلال اهواز متحول شده و ما کار سختی داریم.

مهاجم ذوب‌آهن در پایان درمورد گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی در این مسابقات هیجان‌انگیز است و ما هم شانس بالایی داریم تا صعود کنیم. برای اولین بار است که در این مسابقات به میدان می‌روم و امیدوارم همراه با ذوب‌آهن بهترین عملکرد را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.