تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور منصور پورحیدری و بازگشت فرزاد مجیدی بعد از چند روز غیبت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز(جمعه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد. آبی پوشان که روز گذشته یک تمرین شاداب را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کردند امروز در غیاب نمایندگان رسانه ها و تماشگران نیز تمرینات خود را برای بازی با نفت زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

* آرش برهانی با تصور اینکه تمرین ساعت ۱۰ برگزار می شود زودتر از سایر بازیکنان به زمین شماره ۲ آزادی رسید.

* قبل از شروع تمرین پرویز مظلومی و بقیه مربیان در رختکن جلسه ای را با بازیکنان در خصوص نکات فنی بازی روز یکشنبه برگزار کردند.مظلومی هم پیش از آغاز تمرین به صورت کوتاه با بازیکنان تیمش در خصوص نحوه تمرینات صحبت کرد.

* منصور پورحیدری با بهتر شدن شرایط جسمانی اش امروز به همراه پسرش در تمرین استقلال حاضر شد. وی برای دقایقی با مربیان استقلال و همچنین مظلومی صحبت کرد.

* خسرو حیدری و علیرضا رمضانی به دلیل آسیب دیدگی در تمرین غایب بودند.محمد نوازی هم به دلیل همراهی تیم ملی هنرمندان برای شرکت در مسابقات جهانی که در قشم برگزار می شود در تمرین امروز حاضر نبود.

* فرزاد مجیدی بعد از چند روز غیبت امروز در تمرین شرکت کرد. مجیدی بعد از بازی با استقلال اهواز در تمرینات آبی پوشان حضور نداشت.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدنهای خود پرداخته و در ادامه تممرین دفاع به حمله را پشت سر گذاشتند. در بخش پایانی فوتبال درون تیمی صورت گرفت که باز هم در این بخش مربیان مثل روزهای گذشته تاکید داشتند بازیکنان نهایتا یک یا دو ضرب به توپ بزنند.

* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا برگزار خواهد شد و آبی پوشان بعد از پایان تمرین راهی اردوی پیش از مسابقه می شوند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در ورزشگاه تختی تهران میهمان نفت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.