سرمربی تیم فوتبال سویا پس از راهیابی تیمش به فینال جام پادشاهی اسپانیا گفت: حاضرم در فینال تا چین بروم اما این بازی در نیوکمپ برگزار نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اونای امری سرمربی تیم فوتبال سویای اسپانیا پس از تساوی دو بر دو مردانش برابر سلتاویگو در بازی برگشت و پیروزی در مجموع ۶ بر ۲ تیمش برابر سلتا، راهیابی به فینال جام پادشاهی را به هواداران سویا و مردم آندلوسیا تبریک گفت و تصریح کرد: اکنون فقط به قهرمانی در فینال جام پادشاهی فکر می‌کنم و معتقدم که مردانم برای شکست دادن بارسلونا آماده‌اند و لیاقت قهرمانی دارند.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این که اگر رئال مادرید در استفاده از چریشف اشتباه نکرده بود اکنون به جای سویا راهی فینال می‌شد گفت: اگر شما عادت داری با اما و اگر زندگی کنید، برایتان متاسفم اما پاهای ما روز زمین است و سویا به چیزی رسیده که مستحقش بوده است. رئال مادرید اشتباه کرد و تاوان اشتباهش را نیز داد، از طرفی چرا این اندازه اطمینان دارید که اگر رئال مادرید به ما می‌رسید، راهی فینال می‌شد؟

امری درباره محل فینال گفت: از قبل نیوکمپ معرفی شده و البته من در نهایت به قانون احترام خواهم گذاشت اما اگر فدراسیون فوتبال عدالت را رعایت کند، باید استادیوم دیگری را انتخاب کند، من حاضرم با تیمم به چین بروم اما در نیوکمپ مقابل بارسلونا قرار نگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.