دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران گفت اگر از بین ۱۰ نامزد به عنوان بهترین گلر انتخاب نشد باز هم تلاشش را ادامه می‌‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ سایت فوتبال پلنت در گزارشی نامزدهای بهترین دروازه‌بانان بانوان جهان را منتشر کرد که در بین آنها فرزانه توسلی از ایران هم حضور دارد. توسلی برای انتخاب شدن رقیبانی از برزیل، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال را پیش رو دارد به طوری که برزیل سه نامزد در بین بهترین دروازه‌بانان سال ۲۰۱۵ دارد.

توکلی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: انتخاب نامزدها از سوی فوتسال پلنت بوده. خوشحالم که نام من هم در بین آنها وجود دارد. پیش از این هم فرشته کریمی در بین نامزدهای بهترین بازیکنان بود. امیدوارم این اتفاق سال‌های آینده هم ادامه داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حریفانت را در بین این نامزدها می‌شناسی، اظهار داشت: این دروازه‌بانان در جام جهانی حریفان ما بودند. خودم به شخصه عاشق کارهای گلر پرتغال هستم. او از همه بهتر بود و رفلکس قابل توجهی داشت. دروازه‌بانان برزیل را خیلی نمی‌شناسم. شاید به خاطر این است که تیم آنها به قدری خوب بازی کرد که توپ اصلا سمت دروازه‌بان ن می‌رفت.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که شانس خودت را برای انتخاب شدن چقدر می‌بینی خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم در جام جهانی از گروه‌مان صعود کنیم اما همین که نامم در بین ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان قرار گرفته برایم افتخار است و اگر انتخاب نشدم سال‌های آینده هم تلاش خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.