تیم‌های راه‌آهن و سیاه‌جامگان در یک بازی حساس و تعیین‌کننده برای تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فردا (شنبه) مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا با برگزاری سه دیدار در شهرهای تهران، تبریز و اهواز پیگیری می‌شود که در زیر به آنها اشاره می‌شود:

راه‌آهن - سیاه‌جامگان مشهد با پیروزی روحیه‌بخشی که هفته گذشته راه‌آهن در خانه صبای قم کسب کرد، امید به فرار از انتهای جدول در دل تارتار و شاگردانش زنده شد. راه‌آهن بدشانس بود که در هفته پیروزی نوبرانه‌اش سیاه‌جامگان و فولاد خوزستان هم پیروز شدند تا همچنان در رده پانزدهم جدول بماند. راه‌آهن حالا در یک بازی شش امتیازی به مصاف نزدیک‌ترین رقیبش در جمع فانوس‌به‌دستان می‌رود. برتری در این بازی برای راه‌آهن صعود یک پله‌ای در جدول خواهد داشت و برای سیاه‌جامگان حداقل تثبیت در رده چهاردهم جدول و یا شاید هم صعودی یک پا دو پله‌ای. این بازی البته فرصتی است برای فرهاد کاظمی تا رودرروی شاگردان سابقش بایستد. او که فصل گذشته راه‌آهن بحران‌زده را لیگ برتری نگه داشت، در میانه نیم‌فصل اول لیگ برتر با مدیران وقت این باشگاه به اختلاف‌نظر خورد و راهش را به سمت مشهد کج کرد. او در یک بازی انتقامی فردا مقابل راه‌آهنی‌ها می‌ایستد، دیداری که اهمیت تک تک امتیازاتش را به خوبی می‌داند.

گسترش فولاد تبریز - ملوان بندرانزلی گسترش فولاد شش روز پس از شکست مقابل سیاه‌جامگان از ملوان پذیرایی می‌کند، از ملوانی که آرام آرام به جمع قعرنشینان نزدیک می‌شود. ملوان هم‌اکنون با اولین تیم فانوس‌به‌دست (سیاه‌جامگان) دو امتیاز فاصله دارد و این بدان معناست که با یک لغزش دیگر به انتهای جدول تبعید می‌شود. استیلی و شاگردانش که در فصل جاری با انواع و اقسام بحران‌ها روبه‌رو بوده‌اند در روزهای اخیر صدای اعتراض هواداران ملوان را بلندتر از همیشه شنیده‌اند. آنها برای خارج شدن از فشار باید هرچه زودتر روند روبه رشد خود را آغاز کنند و به پیروزی برسند. از بدشانسی، آنها این هفته در خانه تیمی به میدان می‌روند که هفته قبل باخته و تشنه پیروزی است. سرنوشت استیلی به این بازی گرده خورده و شاید تداوم ناکامی‌های ملوانان او را وادار به اتخاذ تصمیمی کند که بعضی‌ها در انزلی انتظارش را می‌کشند.

استقلال اهواز - ذوب‌آهن اصفهان در هفته گذشته استقلال اهواز و جوان‌هایش با یک نمایش قابل قبول برابر استقلال تهران صدرنشین نگاه‌ها را به خود خیره کردند. با تساوی که آنها مقابل تیم مظلومی کسب کردند، کورسوی امید در دل اهوازی‌ها زنده شد که شاید استقلال این شهر هم از انتهای جدول دل بکند. بختیاری‌زاده و شاگردانش این هفته هم در یک بازی سخت دیگر از ذوب‌آهن، یکی دیگر از تیم‌های مدعی بالای جدول پذیرایی می‌کنند. تیم گل‌محمدی که هفته گذشته با زحمت و البته با چاشنی شانس یک امتیاز از پرسپولیس گرفت، برای تثبت جایگاه خود در بالای جدول چشم به سه امتیاز این بازی دارد. برای تحقق این هدف گل‌محمدی و شاگردانش کار سختی پیش‌رو دارند، البته اگر آبی‌های اهواز مانند بازی هفته گذشته با انگیزه و شجاع باشند، در غیر این‌صورت می‌توان یک سه امتیاز دیگر را برای ذوبی‌ها پیش‌بینی کرد.

- برنامه هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:جمعه - ۲۳ بهمن ۹۴ استقلال خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۵، ورزشگاه غدیر اهواز سپاهان اصفهان - سایپا، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان پدیده خراسان - صبای قم، ساعت ۱۵، ورزشگاه ثامن مشهد پرسپولیس - فولاد خوزستان، ساعت ۱۷:۱۰، ورزشگاه آزادی تهران

شنبه - ۲۴ بهمن ۹۴ راه‌آهن - سیاه‌جامگان مشهد، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهدای شهر قدس گسترش فولاد تبریز - ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۵، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد تبریز استقلال اهواز - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی اهواز

یکشنبه - ۲۵ بهمن ۹۴ نفت تهران - استقلال تهران، ساعت ۱۷:۱۰، ورزشگاه تختی تهران

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.