سرمربی هلندی شیاطین سرخ معتقد است رابطه‌اش با اعضای هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد شفا‌ف‌تر از آن است که خبر مهمی همچون توافق با آقای خاص از او پنهان بماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال معتقد است که اگر باشگاه منچستریونایتد با ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی فصل آینده‌اش به توافق رسیده بود، اعضای هیئت مدیره این باشگاه او را در جریان این موضوع می‌گذاشتند. در یک هفته اخیر گزارش‌‌های فراوانی منتشر شده است مبنی بر اینکه شیاطین سرخ با آقای خاص برای جانشینی فن‌خال در فصل آینده به توافق رسیده‌اند، اما او می‌گوید که هنوز چنین اتفاق رخ نداده است.

فن‌خال در گفت‌وگو با نشریه ایندپندنت انگلیس اظهار داشت: من نگفته‌ام که ما صحبت کرده‌ایم، بلکه گفتم که مورینیو دوست من است، اما شما برداشت خودتان را داشتید. نمی‌دانم که آیا منچستریونایتد با مورینیو صحبت کرده‌ است یا نه. فقط می‌توانم بگویم که با اد وودوارد (مدیراجرایی) باشگاه صحبت کرده‌ام و نمی‌توانم تصور کنم که او و مورینیو با یکدیگر صحبت کرده باشند.

فن‌خال ادامه داد: فکر می‌کنم که اگر مسئولان باشگاه با شخص دیگری صحبت کرده بودند، مرا در جریان می‌گذاشتند، چون رابطه ما در این حد شفاف و دوستانه است. با این حال تصور می‌کنم که اگر آنها بخواهند تغییری در کادر فنی تیم ایجاد کنند، باید خودشان را آماده کنند. به نظر من این هم یک رویکرد حرفه‌ای است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.