در سال ۸۷ و در چنین روزی پس از تساوی یک بر یک ایران و کره جنوبی از مرحله انتخابی جام جهانی، سرمربی تیم ملی گفت که مطمئنا با این تساوی هم ایران به جام جهانی صعود می‌کند.

به گزارش ایسنا، در روزشمار ۲۳ بهمن فوتبال ایران و در سال ۸۷، تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک تمام شد. در این بازی جواد نکونام و جی سونگ پارک گلزنی کردند.

علی دایی سرمربی وقت ایران پس از این بازی اظهار کرد: «مطمئن باشید تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند.»

او ادامه داد: «بازی بسیار نزدیک بود و نمی‌توان گفت که کره بهتر از ما بود. آنها یک توپ به تیر دروازه‌مان زدند در عوض داور در نیمه‌ی اول باید یک پنالتی صد درصد را برای ما می‌گرفت. بعد از گلی هم که زدیم می‌توانستیم گل بعدی را بزنیم اما، به هر حال باید قبول کنیم که با تیم کوچکی مساوی نکردیم!»

در سال ۸۹ و در چنینی روزی پرویز مظلومی درباره پیوستن کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران گفته بود: «اگر کی‌روش در ایران کار کند خیلی خوب است اما گویا خیلی‌ها تلاش می‌کنند که این کار انجام نگیرد و علتش هم این است که نمی‌خواهند فوتبال ایران رشد کند».

در ۲۳ بهمن سال ۹۰، اوساسونا در حالی که جواد نکونام را ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی خود داشت، توانست با حساب ۳ بر ۲ از سد بارسلونا بگذرد و سه امتیاز این بازی را کسب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.