پرسپولیس برای سومین بار با اصرار مدیرانش طبقه دوم ورزشگاه آزادی را رایگان کرد تا طرفداران بیشتری را به آزادی بکشاند، کاری که طرفداران شان را سر ذوق می آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ پرسپولیسی ها باری دیگر اعلام کردند کهسازمان لیگ برتر با درخواست شان موافقت کرده و تماشای بازی این تیم و سایپا ازطبقه دوم ورزشگاه آزادی ، رایگان است. پرسپولیسی ها اعلام کردند هزینه های اینبازی را یکجا به سازمان لیگ پرداخت کرده اند. این اتفاق اما چطور افتاده است و پرسپولیسیها چه میزان از این رقم را می پردازند یا اصلا کی می پردازند.

بلیت های ۵ هزار تومانی طبقه دوم برای ۵۰ هزار نفری که می توانند دربدترین شرایط به ورزشگاه بیایند ، وقتی یکجا خریداری می شوند ، نیم بها محاسبه میشوند و اینگونه پرسپولیس برای هر بازی باید ۱۲۵ میلیون تومان بپردازد. آنها البتهراهکار مهمی هم برای این داشتند تا بتوانند که پولی نپردازند و مدام از سازمان لیگطلب هم داشته باشند. آنها بیش از ۶ میلیارد تومان حق از تبلیغات محیطی داشتند کهسازمان لیگ نتوانسته پول زیادی از مجری تبلیغات محیطی بگیرد. این یعنی آنها تا بهحال ۳۷۵ میلیون تومان از پولی را زنده کردند و به هواداران شان سوبسید دادند تا ازتماشای بازی های تیم شان لذت ببرند که مطمئن بودند با سیستم جذب درآمدهای تبلیغاتسازمان لیگ ، هیچ گاه زنده نمی شود و احتمالا مثل سال قبل قرار است به شرکت مجری آگهیها تخفیف داده شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )