سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید که تیمش از جوانگرایی نتیجه گرفته و امسال بهتر از همیشه نتیجه گرفته است.

به گزارش ایسنا مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان گفت: اگر شما یک مربی با تجربه نیم قرن هم باشید، باز ممکن است در یک بازی شرایطی پیش بیاید که قبلا تجربه نکردید. اگر فردا (جمعه) مانند بازی با استقلال خوزستان بازی کنیم، با وجود آنکه آن بازی را واگذار کردیم، به آیند تیمم امیدوار خواهم شد. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و با کسب سه امتیاز از اصفهان بازگردیم.

او درباره وضعیت حریف فردای تیمش هم گفت: سپاهان پرافتخارترین تیم ایران است و در ۱۰ سال اخیر از نظر بازی و نتیجه سرآمد دیگ تیم ها بوده است. فردا بازی سنگینی خواهیم داشت و به همین دلیل یک روز زودتر به اصفهان آمدیم تا بتوانیم روی بازی تمرکز کنیم.

جلالی همچنین با بیان اینکه قبول ندارد تیمش بد نتیجه گرفته است، اظهار کرد: سایپا از سال ۸۶ که قهرمان لیگ شد، نتوانسته بود مقامی بهتر از هشتمی به دست بیاورد ولی ما فصل قبل هفتم شدیم و امسال جزو مدعیان قهرمانی هستیم. نباید تیم موفق را فقط با خط‌کش نتیجه گیری سنجید. به عنوان مثال بضاعت تیم ما و محدودیت‌های ما را دیگر تیم ها نداشتند ولی توانستیم با جوانگرایی که پارسال انجام دادیم شرایطمان را خوب کنیم.

وی افزود: پارسال چند بازیکن جوانمان را به خاطر خدمت سربازی از دست دادیم ولی این کار بالاخره نتیجه داد و امسال دو بازیکن جوان ما که فصل قبل برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند به تیم ملی رسیدند. علاوه بر این دو نفر، چهار بازیکن در تیم امید و دو بازیکن در تیم ملی جوانان داریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین درباره جدایی نکونام و آمدن آندرانیک تیموریان به تیمش گفت: وقتی جواد به سایپپا آمد چهار تا پنج هفته طول کشید تا با تیم منطبق شود اما آندو خیلی سریع توانست خود را با تیم تطبیق دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.