سرمربی سپاهان اعلام کرد برخی ها دوست نداشتند این تیم نتیجه بگیرد.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، ایگور استیماچ در نسشت خبری پیش از بازی مقابل سایپا در رابطه با شرایط سپاهان، اظهار کرد: پس از این که به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب شدم، سعی کردم تمرینات آمادگی جسمانی و تاکتیکی را به صورت موازی و همزمان پیش ببریم. در چند بازی اول نیز وضعیت خوبی داشتیم و هواداران هم از عملکرد تیم راضی بودند ولی در ادامه، بعضی ها راضی به نتیجه گیری ما نبودند و از امتیاز گیری ما جلوگیری کردند در حالی که شایسته امتیاز گرفتن بودیم.

وی افزود: پس از آن در ترکیه تمرینات خوبی داشتیم و می شد کیفیت تیم را در بازی برابر پرسپولیس قضاوت کرد. در حالی که مقابل تیمی بازی داشتیم که از ۱۱ بازی آخر خود در ۷ بازی پیروز و در ۴ بازی نیز نتیجه تساوی گرفته بود، ولی تصمیمات عجیبی که از طرف داور آن بازی گرفته شد، باعث تغییر نتیجه شد.

استیماچ در همین رابطه خاطر نشان کرد: عمکرد خوبی که در تهران داشتیم را نتواستیم در اهواز تکرار کنیم زیرا علی کریمی و پادوانی را در اختیار نداشتیم و فضیل موسی اف را هم در نیمه نخست از دست دادیم و گل صحیح ما نیز مردود اعلام شد. روی هم رفته می توان گفت اکنون ۵ امتیاز کمتر از پیش‌بینی‌ها در نیم فصل دوم داریم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به میزبانی فردا گفت: از میان ۹ بازی که سرمربی سپاهان بودم، تا به حال فقط ۲ بار میزبان بودیم و در بازی فردا پس از مدت ها دوباره می توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و این شرایط داوری نیز روی تیم تاثیر نخواهد گذاشت. امروز به بازیکنانم گفتم با توجه به همه آن چیزی که برای ما اتفاق افتاده، باید قوی تر و مطمئن تر برای فردا آماده شویم و در چهره آن ها می دیدم که برای بازی فردا آماده جنگیدن هستند.

وی در رابطه با عدم نتیجه گیری سپاهان با توجه به بازی های خوب نیز گفت: طبق آنالیز بازی هایی که انجام دادیم، فقط در یک بازی، تمام بازیکنان از دقیقه اول شروع به انجام دادن کاری که از آنها خواسته شده بود، کردند. علاوه بر آن، پاس‌کاری روی چمن هایی که کیفیت خوبی ندارند. برای تیم مشکل است و دلیل دیگر این است که تیم های ایرانی ترجیح می دهند از آخر زمین زیر توپ بکشند و جلوی دروازه حریف بجنگند. سپاهان یکی از چند تیمی است که به دنبال بازی سازی است و من نمی توانم جلوی خودم بایستم و از تیم بخواهم مانند بقیه بازی کند. سبک بازی تیمم را دوست دارم و هواداران نیز کیفیت بازی خوب از سپاهان می خواهند ولی برای رفع شدن این مشکل باید توانایی تیم را برای جنگیدن در محوطه ۱۸ قدم افزایش دهیم.

استیماچ در رابطه با رایگان اعلام شدن بازی فردا نیز گفت: امیدوارم فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند و رایگان شدن بازی فردا و حضور پر شمار تماشاگران می تواند کمک مضاعفی برای تیم باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.