در روزی که مدافع عنوان قهرمانی دور جدید مسابقات فوتسال را با بردی نه‌چندان مطمئن آغاز کرد، تایلند نیز با برتری مقابل تاجیکستان استارت زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ که در شهر تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است، از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه به وقت تهران) دو دیدار همزمان برگزار شد. در یکی از این دیدارها از گروه D ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی در تقابل با قطر با نتیجه خفیف یک بر صفر به پیروزی رسید. تنها گل این بازی را واتانابه در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند.

در بازی همزمان دیگر و از گروه C تایلند یکی دیگر از قدرت‌های فوتسال آسیا در یک بازی نزدیک با نتیجه ۵ بر ۴ تاجیکستان را در نخستین گام از پیش‌رو برداشت. برای تایلندی‌ها در این دیدار سوفاوات (۷، ۳۰ و ۳۲)، آپیوات (۲۵) و ویوات (۳۹) موفق به گلزنی شدند و در مقابل دروازه‌شان توسط علی‌ماخمادوف (۱۱)، مامدبابایف (۲۱) و شریپوف (۳۵ و ۳۹) باز شد.

در ادامه این بازی‌ها در گروه C و از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به وقت تهران ویتنام و چین تایپه به مصاف هم می‌روند و در دیدار همزمان دیگر از گروه D استرالیا و مالزی با هم روبه‌رو می‌شوند.

تیم ملی فوتسال کشورمان هم که در بازی اول خود در گروه B با نتیجه پرگل ۶ بر صفر اردن را شکست داد، در دومین بازی خود از مرحله گروهی از ساعت ۱۵ فردا (جمعه به وقت تهران) با چین بازی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.