تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی این تیم پیش از دیدار هفته بیستم مقابل نفت تهران، انجام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین عصر امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵ در کمپ این باشگاه آغاز شد که در این تمرین به جز مصدومان، فرزاد مجیدی هم مانند روزهای گذشته غایب بود.

* پرویز مظلومی، سرمربی استقلال دیرتر از بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی به محل تمرین آمد.

* در ابتدای تمرین دروازه‌بانان زیر نظر حمید ترابپور، مربی دروازه‌بان‌ها به تمرین پرداختند. بازیکنان هم به چهار دسته تقسیم شده و زیر نظر مربی بدنساز تیم، تمرینات هوازی را انجام دادند.

* ۵۰ هوادار امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند که در بین آنها دو خانم هوادار استقلال هم حضور داشتند.

* خسرو حیدری و علیرضا رمضانی، مصدومان استقلال در تمرین امروز هم غایب بودند.

* هواداران استقلال در خصوص بازی ضعیف این تیم مقابل استقلال اهواز و بازیکنان جوانی را که این تیم از دست داده و در سایر تیم‌ها ستاره شده‌اند، صحبت می‌کردند.

* ادموند اختر، مهاجم پیشین تیم فوتبال امروز به کمپ استقلال آمده و نظاره‌گر تمرین این تیم بود.

*در ادامه تمرین بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و در یک نیمه به بازی پرداختند که مجید صالح در ابتدای این بازی به آنها متذکر شد که به هیچ‌وجه تکل نزنند و تک ضرب بازی کنند.

* بازی تمرینی دو تیم با پیروزی بازیکنانی که کاور نارنجی به تن داشتند پیگیری می‌شد که حنیف عمران‌زاده و میلاد فخرالدینی برای رحمتی کری می‌خواندند.

* مجید صالح در این بازی چندین بار بازی را متوقف کرد و به بازیکنانی که تکروی می‌کردند، تذکر داد.

به گزارش تسنیم، تمرین آبی‌پوشان فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. استقلالی‌ها خود را برای دیدار هفته بیستم مقابل نفت تهران که روز یکشنبه و از ساعت ۱۷:۱۰ برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )