مربی تیم فوتبال تراکتورسازی به جای امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی به دلیل کسالت نتوانست در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان حاضر شود و به همین دلیل علیرضا پژمان در نشست حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پژمان در این نشست اظهار داشت: احترام خاصی از قدیم به فوتبال خوزستان قایلیم و جا دارد که به عبدالله ویسی تبریک بگویم. تیم جوان و با انگیزه ای راهی لیگ برتر کردند که عملکرد خوبی تا به حال داشته است.

وی افزود: بازی فردا می‌تواند یکی از بهترین دیدارهای لیگ باشد. دو تیم در بالای جدول قرار دارند که تا اینجای کار خوب نتیجه گرفته‌اند. بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و آمار نیز نشان دهنده آن است.

مربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تغییراتی داشته‌ایم و معتقدم نتایج ما ضعیف نبوده است.نیمه اول بازی مقابل پدیده خوب بازی کردیم و پاس‌هایی که دادیم نشانگر این موضوع است، اما نیمه دوم شرایط جوی تیم ما را با مشکل رو به رو کرد.

وی تصریح کرد: برای کسب ۳ امتیاز به اهواز آمده ایم و تلاش می‌کنیم هم در لیگ و هم در آسیا نتایجی درخور نام فوتبال آذربایجان کسب کنیم.

مربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا این تیم در آسیا نتوانسته در سال‌های اخیر به دور بعدی صعود کند، گفت: نتوانستیم، چون امکانات تیم‌های عربی با فوتبال ما قابل قیاس نیست و آنها به خاطر سرمایه گذاری که دارند نتایج خوبی هم کسب می‌کنند.

دیدار دو تیم فردا ساعت ۱۵ در اهواز برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.