سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما باید به شرایطی که مردم از ما انتظار دارند برسیم و انتظار مردم از ما آسیایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در اهواز، اظهار داشت: تقریباً می‌توانم بگویم بازی‌های پیش روی ما همگی شش امتیازی هستند و اهمیت امتیازگیری برای ما بصورت واضح دیده می‌شود.

وی افزود: ما باید به شرایطی که مردم از ما انتظار دارند برسیم و انتظار مردم از ما آسیایی شدن است.

سرمربی استقلال خوزرستان با اشاره به میزبانی تیمش گفت: ما در این بازی میزبان هستیم و امتیاز میزبانی را داریم که برای ما خیلی مهم است به همین دلیل باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: بچه‌های ما به خودباوری رسیدند و حس قهرمانی در این تیم را حس کردند.

ویسی با اشاره به بازیکنانی که در این بازی اختیار ندارد، گفت: میثم دورقی و روح‌الله سیف‌اللهی محروم هستند و مهدی زبیدی مصدوم جایش در تیم خالی است، البته ما جوانان پرانگیزه‌ای داریم که جای آنها را پر می‌کنند.

وی درباره آرش افشین گفت: آرش فوتبالیست خوبی است. اگر افشین بتواند به تیم ما کمک کند، او را می‌خواهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هواداران تیم تراکتورسازی تبریز پرشور هستند و من به آنان احترام می‌گذارم. آنها تماشاگران واقعی فوتبال تبریز هستند.

وی با اشاره به حضور قلعه‌نویی در تیم تراکتورسازی گفت: تیم‌های تحت‌رهبری قلعه‌نویی همیشه تیم‌های خوبی هستند و ما روی تراکتورسازی کار کرده‌ایم.

ویسی گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تراکتورسازی تبریز را در اهواز مغلوب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.