سرمربی والنسیا با وجود اعتراض هواداران تیمش می خواهد به کار در والنسیا ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، والنسیا با گری نویل روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. از انتخاب این مربی انگلیسی به عنوان سرمربی والنسیا چند هفته بیشتر نمی گذرد اما او آنقدر بد نتیجه گرفته که صدای اعتراض هواداران را بلند کرده است و آنها خواستار برکنار شدن او هستند.

والنسیا در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا با هفت گل برابر بارسلونا تن به شکست داد و همین باعث شد تا کار برای این تیم در مستایا بسیار سخت شود. در نهایت هم دیدار برگشت با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بارسلونا با اقتدار به دور بعد راه پیدا کند.

گری نویل سرمربی والنسیا که فشار زیادی را تحمل می کند، در نشست خبری بعد از بازی گفت: شایسته پیروزی برابر بارسلونا بودیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بهتر از حریف بودیم. بعد از شکست سنگین در دیدار رفت، شرایط برای ما بسیار سخت شد و طبیعی بود که بازیکنان از روحیه خوبی برخوردار نباشند. با این حال نهایت تلاش خود را به کار گرفتند و جوانمردانه بازی کردند.

او ادامه داد: والنسیا در چنین شرایطی به حمایت هواداران خود نیاز دارد اما متاسفانه در شرایطی که به آنها نیاز داریم، تیم خود را رها کردند. درست است عملکرد خوبی نداشتم اما به کارم ادامه می دهم. دیگر باید این دیدار را فراموش کرد و همه تمرکز خود را برای دیدار هفته آینده برابر اسپانیول گذاشت. بازی سختی پیش رو داریم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا پیروز این بازی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.