سرمربی پیشین چلسی تصمیم دارد پس از بر عهده گرفتن هدایت شیاطین سرخ دو بازیکن این تیم را در لیست فروش قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (چهارشنبه) نشریه «دیلی‌میل» انگلیس مدعی شد که ژوزه مورینیو برای بر عهده گرفتن هدایت شیاطین سرخ از ابتدای فصل آینده با سران باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده است. این نشریه همچنین اعلام کرد که آقای خاص به دوستان نزدیکش گفته پیوستن او به منچستریونایتد در تابستان ۲۰۱۶ قطعی است.

روزنامه اسپانیایی «کانفیدنسیال» نیز از جزییات این قرارداد پرده برداشت و خبر داد، بر اساس توافق صورت گرفته بین مورینیو و باشگاه منچستریونایتد، این مربی پرتغالی در تابستان ۲۰۱۶ هدایت این تیم را با قراردادی سه ساله بر عهده می‌گیرد و در هر فصل حضورش در تئاتر رویاها دستمزدی ۲۰ میلیون یورویی دریافت خواهد کرد.

حالا روزنامه «دیلی‌میل» اعلام کرده است که مورینیو پس از انتصابش به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ دو بازیکن را در فهرست فروش قرار خواهد داد که یکی خوان ماتا و دیگری مروان فلینی است. بر اساس این گزارش، سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، اینتر و رئال مادرید حتی در ملاقاتی که با اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد داشته، برنامه خود را برای ترکیب موردنظرش ارائه داده است.

مورینیو که در فروش ۳۷ میلیون پوندی خوان ماتا از چلسی به شیاطین سرخ در ژانویه ۲۰۱۴ نقشی کلیدی داشت، این بار نیز این هافبک اسپانیایی جایی در برنامه‌های تاکتیکی‌اش در اولدترافورد نخواهد داشت. همین موضوع در مورد فلینی، هافبک بلژیکی سرخپوشان شهر منچستر که همین الان هم جایی در ترکیب اصلی منچستری‌ها ندارد، صدق می‌کند.

سرخپوشان شهر منچستر در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایستاده و با لسترسیتی صدرنشین ۱۲ امتیاز فاصله دارند. فرازونشیب من‌یونایتد در فصل جاری و حذف شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان اروپا، سران این باشگاه انگلیسی را در فکر پایان همکاری با لوئیز فن‌خال هلندی انداخته که تا تابستان ۲۰۱۷ با پرافتخارترین تیم لیگ برتر انگلیس قرارداد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.