اهواز - مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: روح الله سيف الهی و ميثم دورقی دو غايب استقلال خوزستان برابر تراكتور سازی تبريز هستند.

سیروس پور موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر به شرایط روحی و روانی تیمش قبل از بازی با تراكتورسازی اشاره كرد و افزود: با وجود اینكه فاصله بازی های لیگ برتر این روزها بسیار به هم نزدیك است اما خوشبختانه بازیكنان ما از شرایط روحی و روانی خوب برخوردار هستند.

وی افزود: با نتیجه خوبی که تیم ما در بازی هفته قبل در مصاف به تیم فوتبال ساپیا كسب کرد؛ این امید را به هواداران می هم تا برابر تراكتورسازی یك نتیجه خوب برای ما رقم بخورد.

پورموسوی با بیان اینكه انتظار کسب چنین جایگاهی در جدول رده بندی از سوی تیم استقلال خوزستان را قبل از آغاز لیگ برتر نمی داد، گفت: قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر به دنبال کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر بودیم ولی امروز در صدر جدول برای قهرمانی می جنگیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره بازی جمعه این در برابر تراکتورسازی به حضور هواداران به منظور بالا بردن روحیه تیم خود اشاره كرد و افزود: به دلیل اینكه بازی رایگان اعلام شده، امیدوار هستیم هواداران خوب خوزستان مثل بازی گذشته در بازی با سپاهان و فولاد تیم خود را تنها نگذارند.

پورموسوی تصریح کرد: بازیکنان ما برای ارائه یک بازی بسیار خوب در برابر حریف از آمادگی بالایی برخوردار هستند و تنها روح الله سیف الهی و میثم دورقی دو غایب ما در این بازی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر جمعه تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.