سرمربی بایرن‌مونیخ از صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان ابراز خوشحالی کرد اما به تمجید از تیم بوخوم هم پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان در حالی با نتیجه ۳ بر صفر بر بوخوم دسته دومی غلبه و به دور بعد صعود کرد که حریف باواریایی‌ها از دقیقه ۴۳ در پی اخراج یان شیونک ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد. برای مونیخی‌ها در این دیدار روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق ۳۹ و ۹۰ و تیاگو آلکانتارا در دقیقه ۶۱ گلزنی کردند. این در حالی بود که توماس مولر هم در دقیقه ۴۴ یک ضربه پنالتی را برای باوارایایی‌ها به هدر داد.

پپ گواردیولا در پی برتری تیمش مقابل بوخوم به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: از اینکه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان صعود کردیم، به طبع خوشحالیم، به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم. همچنین باید از تیم بوخوم تمجید کنم. با بازیکنانم پیش از این بازی خیلی صحبت کرده بودم و می‌دانستیم که بازی دشواری در پیش داریم. پس از ۱۰ نفره شدن بوخوم ما بازی را در نیمه دوم کاملاً در اختیار خود گرفتیم.

روبرت لواندوفسکی هم که در این بازی دو گل به ثمر رساند، تصریح کرد: تا زمانی که به گل اول‌مان برسیم، بازی آسانی نبود و بوخوم عالی بازی کرد. در جام حذفی اوضاع تا زمانی که نتیجه بدون گل دنبال می‌شود، خطرناک است.

بایر‌مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان پذیرای وردربرمن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.