سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر بوخوم به ستایش از عملکرد بازیکنان این تیم پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، شاگردان پپ گواردیولا در یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف بوخوم رفتند و موفق شدند با سه گل این تیم را از پیش رو بردارند.

پپ گواردیولا بعد از بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد البته او به ستایش از بازیکنان بوخوم هم پرداخت و گفت: بسیار خوشحالیم که موفق شدیم جواز صعود به نیمه نهایی را به دست آوریم. بازی سختی را پیش بینی می کردیم. قبل از بازی به بازیکنان صحبت کردم و به آنها گفتم کار سختی در خانه بوخوم داریم. درست است که بایرن مونیخ توانست در این دیدار با سه گل به پیروزی رسید اما نباید فراموش کرد بوخوم هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و باید به بازیکنان این تیم تبریک گفت.

او ادامه داد: بعد از آنکه بازیکن بوخوم اخراج شد، کار برای ما آسان شد. توانستیم کنترل توپ و میدان را در دست بگیریم و در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر برسانیم. در جام حذفی تا زمانی که نتیجه بدون گل پیش می‌رود، شرایط خطرناک است. بوخوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

بایرن مونیخ در مرحله بعد به مصاف وردربرمن می رود و در صورت پیروزی در این دیدار که در آلیانس آره‌نا برگزار می شود، دیدار فینال را با برنده بوروسیا دورتموند و هرتابرلین برگزار خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.