جانشین گواردیولا در بایرن مونیخ تاکید کرد می خواهد ایستگاه پایانی او در دنیای مربیگری تیم ملی کشورش باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، کارلو آنچلوتی یکی از موفق ترین مربیان تاریخ فوتبال ایتالیا است. او در تیم های زیادی مربیگری کرده و افتخارات زیادی هم به دست آورده است.

آنچلوتی بعد از دو سال حضور در رئال مادرید، از این تیم جدا شد و قرار است فصل بعد هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد. او در تیم های یوونتوس، میلان، چلسی، پاری سن ژرمن و رئال مادرید مربیگری کرده است و بایرن مونیخ هم یکی دیگر از تیم های بزرگی است که کارلتو قرار است در آن مربیگری کند.

این مربی سرشناس ایتالیایی تاکید کرد دوست دارد در پایان دوران مربیگری خود هدایت تیم کشورش را برعهده بگیرد. او گفت: تاریخ نشان می دهد آتزوری در سال ۲۰۳۰ قهرمانی در جام جهانی را به دست می آورد و من در آن سال دوست دارم سرمربی ایتالیا باشم. کارم را به عنوان مربی در تیم ملی ایتالیا و با آریکو ساچی شروع کردم. دوست دارم که ایستگاه پایانی من هم تیم ملی ایتالیا باشد.

او ادامه داد: برای رسیدن به تیم ملی ایتالیا، باید ۱۰ سال دیگر صبر کنم. دوست دارم بعد از جام جهانی ۲۰۲۶، هدایت آتزوری را بر عهده بگیرم. در آن زمان ۷۰ ساله خواهم شد و بر این باورم که سن مناسبی برای مربیگری در تیم ملی خواهم داشت.

آنچلوتی درباره بر عهده گرفتن هدایت بایرن مونیخ و مشکلاتی که در پیش رو دارد نیز اظهار کرد: اساسی ترین مشکلی که دارم، زبان است. آلمانی زبان بسیار سختی است اما نهایت تلاش خود را به کار می گیرم که این زبان را یاد بگیرم. وقتی در سال ۲۰۰۹ ایتالیا را ترک کردم، بسیار نگران بودم چراکه به غیر از ایتالیایی نمی توانستم به زبان دیگری صحبت کنم اما اکنون خوشبختانه شرایط بهتر شده است و در انگلیس، اسپانیا و فرانسه مربیگری کردم و با این زبان ها آشنا هستم. اکنون نوبت آلمانی است که باید آن را یاد بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.