دلیل غیبت سرمربی تیم ملی در ضیافت فدراسیون فوتبال با دبیر کل یوفا مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حضور اینفانتینو دبیر کل یوفا که یکی از نامزدهای انتخابات فیفا به شمار می‌رود، در ایران حاشیه‌هایی را دربرداشت. درحالی‌که به نظر می‌رسید امروز بازدید کاندیدای ریاست فیفا از آکادمی فوتبال مشکلی پیش نیاورد، اما اظهارات افشین پیروانی، مدیر تیم ملی نشان داد که این سفر برای فوتبال ایران خالی از حاشیه نبوده است.

درحالی‌که برای ضیافت امروز دبیر کل یوفا مسئولان فوتبال اعم از علی کفاشیان، علیرضا اسدی به‌عنوان دبیر کل فدراسیون و عباس ترابیان به‌عنوان مدیر بازاریاب حضور داشتند، این توقع می‌رفت که کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی و همچنین به‌عنوان دوست قدیمی اینفانتینو در این ضیافت حضور داشته باشد. اما غیبت او و اظهارات افشین پیروانی مبنی بر اینکه سرمربی تیم ملی به این ضیافت دعوت نشده، مسائلی را به وجود آورد.

با توجه به صحبت‌های پیروانی تصور بر این است که اهالی فدراسیون مخصوصا سرمربی تیم ملی را به این ضیافت دعوت نکردند، هرچند که ظاهراً برخی نیز این طور جلوه دادند که کی‌روش خودش به این ضیافت نرفته است که این مسئله از سوی مدیر رسانه‌ای تیم ملی تکذیب شده است و تأکید کردند که اصلاً کی‌روش به این ضیافت دعوت نشده که بخواهد تصمیم بگیرد که برود یا نه.

در این باره به نظر می‌رسد، با وجود نظرات مختلف یکی از مهم‌ترین دلایلی که کی‌روش حاضر نشده در ضیافت امروز حضور پیدا کند، به اختلافات قدیمی او با عباس ترابیان و اسدی دبیر کل فدراسیون بازمی‌گردد. هرچند که مدیر تیم ملی امروز نسبت به غیبت کی‌روش واکنش نشان داد و تمامی گلایه‌ها به سمت فدراسیون فوتبال رفت، اما پشت پرده این غیبت به شرط سرمربی تیم ملی بازمی‌گردد.

ظاهراً سرمربی تیم ملی برای حضور در ضیافت این شرط را گذاشته بود که ترابیان و اسدی حضور نداشته باشند، اما علی کفاشیان با توجه به روال و مرسوماتی که در این ضیافت‌ها وجود دارد، با این خواسته کی‌روش موافقت نکرد و به همین دلیل سرمربی تیم ملی به ضیافت نرفت، هرچند که چنین مسئله‌ای از سوی مرد پرتغالی مطرح نشده و او این طور وانمود می‌کند که به این ضیافت دعوت نشده است.

به گزارش فارس، پس از ضیافت مسئولان فدراسیون با دبیر کل یوفا، کارلوس کی‌روش با دوست قدیمی خود نشستی را برگزار کرد که در این نشست از ترابیان و اسدی خبری نبوده است.

البته در این باره صحبت‌های کارلوس کی روش می‌تواند راهگشا باشد و در این باره ابهامات را مطرح شده را برطرف کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.