سرمربی فصل آینده تیم فوتبال بایر‌ن مونیخ با اعتراف به اینکه برای ارتباط برقرار کردن با شاگردان بعدی‌اش مشغول یادگیری زبان آلمانی است، از برنامه‌های احتمالی‌ خود برای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که فصل آینده در پنجمین لیگ از لیگ‌های معتبر فوتبال باشگاهی اروپا مربیگری خواهد کرد و جانشین پپ گواردیولا در بایرن مونیخ می‌شود، گفت امکان دارد دوران مربیگری‌اش را در کشور خود به پایان برساند، جایی که در آن آغاز به کار کرده است.

او در گفت‌و‌گو با نشریه گاتزتادلواسپورت و در پاسخ به این سؤال که آیا روزی سرمربی تیم ملی ایتالیا خواهد شد، اظهار داشت: تاریخ می‌گوید که ایتالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد رسید و در سال ۲۰۳۰ هم قهرمان خواهد شد. (ایتالیا هر ۲۴ سال قهرمان جام جهانی شده است). من دوران مربیگری‌ام را در تیم ملی ایتالیا و در کنار آریگو ساچی آغاز کردم و ممکن است که در همان تیم به کارم خاتمه دهم. آن زمان ۷۱ ساله خواهم بود و فکر می‌کنم که سن مناسبی برای کسب آخرین جام بزرگ دوران مربیگری‌ام باشد.

آنچلوتی ادامه داد: مشکلی که من دارم این است که باید ۱۰ سال دیگر هم کار کنم تا به سال ۲۰۲۶ برسم و آن زمان شروع به فکر کردن درباره تیم ملی کنم.

سرمربی آینده بایرن مونیخ درباره تلاش خود برای ارتباط برقرار کردن با بازیکنان جدیدش در فصل آینده هم گفت: سال ۲۰۰۹ زمانی که ایتالیا را (برای هدایت چلسی) ترک کردم، به هیچ زبانی جز ایتالیایی حرف نمی‌زدم و نگران بودم اما در تمام کشور‌هایی که حضور داشتم مشکلی پیش نیامد، در انگلیس، فرانسه و اسپانیا. حالا امیدوارم که در آلمان هم همین روند ادامه داشته باشد. آلمانی زبان سختی است، اما من سخت تمرین می‌کنم تا آن را یاد بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.