مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: عده ای معدود در تمرین تیم به مربیان و حتی رئیس هیات مدیره باشگاه فحاشی کردند.

مهدی حسینی نسب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد درگیری هایی که در تمرین امروز ملوان رخ داد گفت: متاسفانه عده ای معدود حدود ۱۰- ۱۲ نفر در تمرین ملوان حاشیه سازی می کنند. نمی دانم این نفرات از کجا خط می گیرند و به دنبال چه چیزی هستند که برای تیم حاشیه سازی می کنند.

وی ادامه داد: مردم انزلی تیم ملوان را دوست دارند و همواره هم با احترام با حمید استیلی و مربیان دیگر تیم و بازیکنان ملوان رفتار می کنند اما این عده معدود متاسفانه حاشیه سازی می کنند. امروز مشغول آنالیز بازی با نفت و دیدار آینده با گسترش فولاد تبریز بودیم که این ۷-۸ نفر شروع به فحاشی به مربیان کردند و الفاظ رکیکی به کار می بردند. این در حالی است که مردم انزلی همیشه به استیلی احترام گذاشته اندو استیلی هم همیشه با آنها با احترام رفتار کرده است. حساب این نفرات معدود و انگشت شمار از مردم انزلی جدا است.

حسینی تصریح کرد: این نفرات حتی به دنیا مالی رئیس هیات مدیره باشگاه که برای ملوان خیلی زحمت کشیده هم فحاشی کردند. استیلی هم به باشگاه اعلام کرد با این وضعیت دیگر نمی تواند در ملوان بماند مگر اینکه وضعیت تغییر کند. ما یک بازی حساس با گسترش داریم و اکنون شاهد چنین رفتارهایی در تمرین هستیم که تمرکز تیم را بهم می زنند.

وی در مورد اینکه عملکرد فنی تیم ملوان را خوب می داند گفت: به هر حال اگر برخی مسایل مخصوصا اشتباه های داوری نبود الان ملوان در جدول لیگ شرایط بهتری داشت و حتی در جمع چند تیم بالای جدول بودیم. استیلی برای ملوان دیگر چه کاری باید بکند او به فکر مسایل مالی باید باشد یا مسایل فنی و تاکتیکی؟ او برای ملوان خیلی زحمت کشیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.