مالک پیشین باشگاه میلان شایعاتی را که درباره تلاش مالک فعلی باشگاه برای خرید سهام او منتشر شده است، تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمو موراتی گزارش اخیر نشریه گاتزتا دلواسپورت مبنی براینکه اریک توهیر به دنبال یک سرمایه‌گذار جدید است تا او را جانشین ماسیمو موراتی کند، رد کرد.

گفته شده که توهیر قصد دارد سرمایه‌گذاری جدید پیدا کند تا ۲۹ درصد از سهام باشگاه اینتر را که به موراتی تعلق دارد، بخرد. امروز (چهارشنبه) اما شبکه تله‌لمباردیای ایتالیا اعلام کرد که توهیر قصد دارد سهام خودش را بفروشد.

با این حال موراتی تأکید کرد در هیچ شرایطی حاضر به فروش سهام خود در اینتر نیست. او به نشریه جیورناله ایتالیا گفت: من هیچ برنامه‌ای برای فروش سهامم ندارم، اما مشکل یا مانعی هم برای انجام این کار ندارم. من فکر می‌کنم که تمام این داستان‌ها مربوط به ورود قریب‌الوقوع اریک توهیر است، اما من به شما اطمینان خاطر می‌دهم که هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.

موراتی ادامه داد: میان من و توهیر یک رابطه محترمانه وجود داشته و همچنان وجود دارد. ما با هم توافقی کردیم که بر طبق آن من سه سال پس از انتقال مالکیت باشگاه به توهیر، در صورت تمایل می‌توانستم از اینتر جدا شوم، اما برای این کار هیچ الزامی وجود ندارد. اگر بخواهم می‌توانم سهامم را بفروشم، اما فعلاً که از اوضاع راضی هستم. همه چیز در دستان خودم است و هرگز حرفی از وجود اجبار یا الزام برای فروش سهامم نبوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.