سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره بازی برگشت تیمش برابر والنسیا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا اظهارنظر جالبی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود پیروزی ۷ بر صفر بارسلونا برابر والنسیا در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، لوئیس انریکه سرمربی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا معتقد است که تیمش در بازی برگشت در ورزشگاه مستایا کار سختی دارد.

او گفت: با توجه به نتیجه بازی رفت شاید چیزی که می‌گویم عجیب به نظر برسد، اما بازی برگشت ما برابر والنسیا در مستایا بازی آسانی نخواهد بود و من این را از جهت انگیزه‌ای که بازیکنان برای بازی کردن با تمام قوا لازم دارند، می‌گویم. ما برای این بازی باید آماده باشیم.

صعود بارسا به فینال کوپا‌دل‌ری اگرچه تقریباً قطعی به نظر می‌رسد، اما ساده فرض شدن این بازی توسط شاگردان لوئیس انریکه ممکن است که به قیمت پایان بازی‌های بدون شکست متوالی‌شان باشد که تعداد آنها اکنون به ۲۹ بازی رسیده است، اتفاقی که در صورت رخ دادن انریکه را از شکستن رکورد شکست ناپذیری بارسای پپ گواردیولا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ محروم می‌کند.

انریکه ۴۵ ساله در ادامه راجع به نتیجه بازی رفت، اظهار داشت: تفاوت میان بارسلونا و والنسیا آنقدر که نتیجه بازی نشان می‌داد، نبود اما چنین اتفاقاتی ممکن است در فوتبال رخ دهد. به همین دلیل ما در بازی برگشت باید با رویکردی شبیه بازی رفت به میدان برویم. باید طوری بازی کنیم که گویی پیروزی‌مان در بازی رفت با اختلافی کمتر رقم خورده است.

با وجود تأکید انریکه بر اینکه تیمش باید برای کسب پیروزی در مستایا بازی کند، انتظار می‌رود که او به مهره‌های کلیدی تیمش استراحت بدهد. یکی از آنها قطعاً لیونل مسی خواهد بود که روز سه‌شنبه برای برطرف کردن سنگ کلیه‌اش تحت درمان قرار گرفت.

بارسلونا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت تهران در ورزشگاه مستایا به مصاف والنسیا می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.