دیدار تیم های والنسیا و بارسلونا در نیمه نهایی کوپا دل ری از عنوان های مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، دیدارهای برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری از چهارشنبه شب آغاز می شود که والنسیا به مصاف بارسلونا می رود. در زیر نگاهی داریم به عناوین مهم صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به آسیب دیدگی مارسلو و گرت بیل اشاره دارد. مدافع برزیلی رئال مادرید و بیل دیدار برابر رم در لیگ قهرمانان را از دست دادند. اکنون پزشکان تیم در تلاشند این دو بازیکن را به داربی شهر مادرید برسانند.

این نشریه به منچستر یونایتد اشاره کرد. باشگاه انگلیسی از میان پوچتنیو، سرمربی تاتنهام و ژوزه مورینیو یکی را به عنوان سرمربی آینده یونایتد انتخاب خواهد کرد.

دیدار برگشت تیم های والنسیا و بارسلونا در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری از عناوین این روزنامه است. بازی رفت با پیروزی هفت بر صفر آبی اناری ها به پایان رسید.

این روزنامه به حضور پائو گسول در آل استار اشاره دارد. بستکبالیست اسپانیایی جانشین باتلر هم تیمی آسیب دیده‌اش شد.

موندو دپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به دیدار بارسلونا با والنسیا اختصاص دارد. آبی اناری ها به دنبال صعود به ششمین فینال خود در هشت سال گذشته هستند. اگر تیم کاتالانی با هدایت لوییس انریکه در این بازی شکست نخورد رکورد پپ گواردیولا (۲۸ بازی پیاپی بدون شکست) خواهد شکست.

آس

تیتر نخست این روزنامه به قرارداد داوید دخیا با رئال مادرید اختصاص دارد. سایت Leaks Football دستمزد سالیانه ای که قرار بود رئال مادرید به دروازه بان منچستر یونایتد بپردازد را فاش کرد. در صورت انجام این انتقال، دخیا سالیانه ۱۱.۸ میلیون یورو دستمزد دریافت می کرد.

این نشریه به تمدید قرارداد اوبلاک اشاره کرد. دروازه‌بان اتلتیکو مادرید یک سال دیگر قراردادش را تمدید کرد. او تا سال ۲۰۲۱ در این تیم بازی خواهد کرد.

این نشریه به کشور کنیا اشاره دارد. امکان دارد این کشور آفریقایی به علت وجود ویروس زیکا در المپیک ریودوژانیرو برزیل شرکت نکند.

اسپورت

افزایش دستمزد سرخیو بوسکتس تیتر نخست این روزنامه است. درصورتی که این اتفاق بیفتد هافبک بارسلونا در میان سه بازیکنی که بیشترین دستمزد را در باشگاه دریافت می کنند قرار خواهد گرفت.

این نشریه به موفقیت آمیز بودن عمل لیونل مسی اشاره کرد. مهاجم بارسلونا یک شنبه هفته آینده به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.