رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: در سال ۲۰۱۵ هیچ نمونه مثبتی در بین نمونه‌گیری‌های انجام شده از بازیکنان لیگ برتر وجود نداشت و این برای نخستین بار است که به چنین موفقیتی دست پیدا می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و نقل از سایت فدراسیون فوتبال، توحید سیف‌برقی در خصوص شایعاتی که درباره مثبت شدن نتایج دوپینگ بعضی از بازیکنان لیگ برتر اعلام شده، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سازمان ملی مبارزه با دوپینگ پاسخ هیچ نمونه دوپینگی از ابتدای سال ۲۰۱۶ مثبت اعلام نشده و پاسخ نمونه‌گیری‌های چند هفته اخیر مسابقات هم ظرف چند هفته آینده از سوی آزمایشگاه کلن آلمان به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اعلام می‌شود.

وی افزود: در سال ۲۰۱۵ هیچ نمونه مثبتی در بین نمونه گیری‌های انجام شده از بازیکنان لیگ برتر فوتبال کشور وجود نداشت و این برای نخستین بار است که به چنین موفقیتی دست پیدا می‌کنیم.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شایعه مثبت بودن دوپینگ بازیکنان لیگ برتر را از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تکذیب می‌کنم و تاکید دارم که آزمایشگاه کلن آلمان تا چند هفته آینده جواب نمونه‌گیری‌های گرفته شده توسط افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران را به این سازمان اعلام می‌کند بنابراین هرگونه گمانه زنی تا پیش از دریافت جواب نمونه‌ها از سوی آلمان درست نیست.

سیف‌برقی تاکید کرد: به محض دریافت پاسخ نمونه‌گیری‌ها از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نسبت به اطلاع رسانی دقیق اقدام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.