مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: هدف‌مان رفتن به نیمه بالای جدول است و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برد مهم تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز گفت: بازی بسیار سختی را بردیم و این برای‌مان ارزش زیادی داشت. همه می‌دانند که تراکتورسازی یکی از پُرمهره‌ترین تیم‌های ایران است و برد مقابل این تیم در تبریز یک نتیجه عالی بود. معمولاً برخی تیم‌ها در شروع مجدد لیگ برتر با مشکل مواجه شدند، ولی خدا را شکر که ما دو بازی مهم را بردیم و شرایط بهتری پیدا کردیم.

وی که در دیدار برابر تراکتورسازی یک گل سه امتیازی به ثمر رساند در این خصوص عنوان کرد: من از ناحیه زانو آسیب دیده بودم و در این چند هفته شرایط بازی نداشتم. در این بازی هم مثل بازی با سایپا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم و روی یک ضربه کرنر گل زدم. خیلی خوشحالم که گلی سه امتیازی زدم و شرایطم در پدیده بهتر شد.

مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد اینکه تیمش چه رتبه‌ای را در جدول نشانه گرفته است، گفت: ما می‌خواهیم در نیمه بالای جدول باشیم و هر چقدر بالاتر برویم برای‌مان بهتر خواهد شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیریم.

گرامی در پایان در مورد اینکه کدام تیم مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: نمی‌توان فقط از یک تیم نام برد. به نظر من استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن مدعیان جدی قهرمانی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.