دیدار دو تیو وریرز و راکتس با درخشش گاردهای دو تیم همراه بود اما در نهایت با پیروزی گلدن استیت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز، چهارشنبه در ادامه دیدارهای لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم گلدن استیت وریرز با غلبه بر میهمان خود هیوستون راکتز در سالن اوراکل شهر اوکلند به چهل و دومین پیروزی خانگی خود رسید.

استیفن کری برای تیم میزبان ۳۵ امتیاز، ۹ پاس گل و ۶ ریباند داشت. رکورد پیروزی‌های خانگی در تاریخ NBA متعلق به شیکاگو در فصل ۹۶-۱۹۹۵ است. جیمز هاردن نیز ۳۷ امتیاز و ۵ ریباند برای راکتز به دست آورد.

تیم سان آنتونیو اسپرز نیز با ۲۳ امتیاز و ۹ ریباند «کاوهی لیونارد» بر میزبان خود میامی هیت غلبه کرد. دواین وید برای میامی ۲۰ امتیاز و ۵ پاس گل داشت.

میلواکی در سالن «هریس بردلی» با اختلاف یک امتیاز از سد میهمان خود بوستون سلتیکس گذشت و دالاس در وقت اضافه از یوتا جز شکست خورد.

مارک گسول، ستاره اسپانیایی تیم مفیس گریزلیز نیز به دلیل شکستگی استخوان پای چپ و با تشخیص پزشکان به مدت نامعلوم از تیم دور خواهد بود. روزنامه آس اسپانیا در مورد او نوشت که گسول ادامه فصل را از دست خواهد داد. ممفیس در حال حاضر تیم پنجم کنفرانس غرب لیگ است.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

هیوستون ۱۱۰ – گلدن استیت ۱۲۳سان آنتونیو ۱۱۹ – میامی ۱۰۱ بوستون ۱۱۱ – میلواکی ۱۱۲واشنگتن ۱۱۱ – نیویورک ۱۰۸یوتا ۱۲۱ – دالاس ۱۱۹ (وقت اضافه نخست)

در پایان بازی‌های امروز، تیم‌های کلیولند، تورونتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و بروکلین و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس قرار دارند. در کنفرانس غرب نیز تیم‌های گلدن استیت، سان آنتونیو و اوکلاهماسیتی در صدر هستند و فینیکس و لیکرز در انتهای جدول ایستاده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.