یک نشریه انگلیسی مدعی شد که سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و رئال مادرید اعلام کرده که پیوستنش به منچستریونایتد در این تابستان قطعی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «دیلی‌میل» انگلیس مدعی شد که ژوزه مورینیو به دوستان نزدیکش گفته پیوستن او به منچستریونایتد در این تابستان قطعی است و طرفین در این باره به توافق رسیده‌اند. این در حالی است که روز گذشته نشریه «سان» گزارش داد که مائوریسیو پوچتینیو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام هم مورد نظر سران باشگاه منچستریونایتد است.

نتایج پر فرازونشیب شیاطین سرخ در فصل جاری با وجود خریدهایی که بیش از ۲۰۰ میلیون پوند هزینه را روی دستان سران باشگاه منچستریونایتد گذاشته، آنها را به فکر اخراج لوئیز فن‌خال از سمت سرمربیگری این تیم انداخته است.

اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد که از سوی مالکان آمریکایی باشگاه مأمور یافتن جانشینی مناسب برای لوئیز فن‌خال و جانشین کردن او در تابستان ۲۰۱۶ شده است، پس از قطعی شدن پیوستن پپ گواردیولا به منچسترسیتی، حالا تمرکز خود را روی استخدام آقای خاص گذاشته است.

سرخپوشان شهر منچستر در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر هستند و با لسترسیتی صدرنشین ۱۲ امتیاز فاصله دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.