سرمربی السد قطر پس از شکست تلخ تیمش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره اظهار داشت که در این بازی شانس نداشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فریرا سرمربی السد قطر پس از آنکه شب گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات در ضربات پنالتی شکست خورد، اظهار داشت که بازیکنانش بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما شانس با آنها یار نبود.

السد در این بازی مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی پوش کشورمان و ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا در ترکیب خود داشت اما نتوانست نماینده الجزیره را شکست دهد.

سرمربی السد پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: ما شایسته پیروزی و راه یابی به لیگ قهرمانان آسیا بودیم مخصوصا اینکه بازی خوبی را در خانه حریف انجام دادیم.

وی افزود: الجزیره تنها در ۲۰ دقیقه اول نیمه دوم از ما بهتر بود اما ما در آخر بازی خیلی خوب بودیم توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و در دقایق پایانی می توانستیم با ضربه پنالتی که خلفان آن را به هدر داد پیروز میدان باشیم.

سرمربی پورعلی گنجی در پایان گفت: ما در این بازی خیلی بهتر بودیم و حق ما شکست نبود اما شانس با ما یار نبود. همیشه شانس در تعیین نتایج مهم است. البته در فوتبال غیر از شانس مسائل فنی هم مطرح است اما ما در این دیدار از لحاظ فنی بهتر بودیم ولی شانس نداشتیم.

این دیدار که در وقت های قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید به وقت های اضافه کشیده شد اما در این وقت ها هم تغییری حاصل نشد و در نهایت ضربات پنالتی تیم پیروز را مشخص کرد. ژاوی و پورعلی گنجی پنالتی خراب کردند تا السد در حسرت صعود به لیگ قهرمانان آسیا بماند و نماینده امارات با تراکتورسازی همگروه شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.