دبیرکل فیفا در بدو ورود به تهران گفت: من به کشوری آمده ام که در فوتبال یک کشور بزرگ است و اکنون هم در رتبه اول آسیا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جیانی اینفانتینو، دبیر کل فیفا بامداد امروز وارد تهران شد تا مذاکراتش در مورد انتخابات پیش روی فیفا را با مسئولان فدراسیون فوتبال را مطرح کرده و چانه زنی ها در این زمینه را آغاز کند.

وی در بدو ورودش به ایران در حالی که عباس ترابیان را در کنارش می دید در مورد هدفش از سفر به کشورمان را چنین عنوان کرد: هدف اول من از سفر به تهران در وهله اول دیدن برخی از دوستان قدیمی ام هستند چون من دوستان متعددی در ایران دارم. دوستان خیلی خوبی مثل عباس ترابیان دارم که سال هاست او را می شناسم.

وی ادامه داد: علاوه بر اینها من به ایران آمده ام چون ایران به لحاظ فوتبالی یک کشور بزرگ است و در رنکینگ فیفا نیز ایران بهترین تیم آسیا است. من یک شخص کاملا فوتبالی هستم.

دبیرکل فیفا تاکید کرد: در انتخابات پیش روی فیفا بنده یکی از نامزدها هستم، بنابراین طبیعی است که به کشورهایی که در فوتبال مهم هستند از جمله ایران سفر کنم تا در مورد فوتبال بحث و گفت و گو کنیم. به چنین کشورهایی باید سفر کرد تا بتوانیم در مورد توسعه فوتبال، پروژه های فوتبالی و اینکه ببینیم چطور می توانیم کاری کنیم که فوتبال حامی فیفا باشد و فیفا هم از حامی و پشتیبان فوتبال باشد.پس در این زمینه بهتر بود به کشوری مثل ایران بیایم و با مردمی که فوتبال را می فهمند صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.