بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت:‌ هر کسی که گفته است ما شب گذشته ناهار و شام نخورده‌ایم، دشمن نفت بوده است و می‌خواهد تیم را به هم بریزد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری در پایان دیدار نفت تهران مقابل الجیش گفت: با تمام وجود تلاش کردیم اما متأسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی در خصوص ترانسفرش به خارج از کشور گفت: منتظر تصمیم باشگاه هستم و هر تصمیمی بگیرند اطاعت می‌کنم. مسئولان باشگاه گفتند که بعد از بازی الجیش تصمیم می‌گیریم درست است که قرار است من ترانسفر شوم، اما تصمیم‌گیری با آنهاست.

بازیکن نفت در واکنش به این موضوع که در نیم‌فصل از استقلال و پرسپولیس او و بیرانوند پیشنهاد داشتند و شاید این انتقال مشکلات مالی نفت را حل می‌کرد، گفت: این موضوع هم به نظر مدیران بستگی دارد. هیچ بازیکنی بدش نمی‌آید در دو تیم پرطرفدار پایتخت بازی کند.

امیری در خصوص اینکه آیا درست است که روز قبل از مسابقه با الجیش، ناهار وشام نخوردند و بازیکنان پول جمع کردند و اقدام به خرید غذا کردند، گفت: هر کسی این قضیه را گفته است، دشمن نفت بوده است و می‌خواهد تیم را به هم بریزد.

وی در واکنش به این موضوع که قنبرزاده این مسئله را مطرح کرده است، گفت: قبول نمی‌کنم قنبرزاده این صحبت را گفته باشد، اگر او مقابل من این موضوع را بگوید قبول می‌کنم. هیچ مشکلی نداشتیم، ناهار و شام را به‌موقع خوردیم، هیچ پولی هم جمع نشد، من هم پولی برای این کار ندادم. کوچکترین اطلاعی از این موضوع ندارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )